Mountain Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Eg har nå fått vite at vi må betale for å spille Lotro, når det kommer i April. (måneds beløp). Det står ingenting om Gamecard . må alle bruke Visa eller mastercard da?. Eller blir det ikkje Måneds beløp.. ? Bare betale for spillet når vi kjøper det.
NikkoDee Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Som nesten alle andre MMORPG må man betale måneds beløp. Jeg vet ikke noe om hvilken kort man kan bruke.
Kokkolocco Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Blir vel ikke overrasket av at et mmo har månedsbetaling?
Amored Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Går ut i fra at det MÅ bli Visa eller MasterCard. Det er ikke mange MMO-spill som bruker gamecard. Om det blir gamecard til LOTR Online, så er det ikke sikkert det blir slik i Norge.
Sollid Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Jeg så et interview på gametrailers der de sa at man kunne velge og betale et xxx dollar så trengte du aldri og betale månedsvavgift igjen de som var med på Betaen vil visstnok få rabatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå