Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan få dama tilbake?


Gjest hjelp!

Anbefalte innlegg

Jeg har en eks som var forferdelig kontrollerende, på alle områder. Jeg klarte til slutt å gjøre det slutt med ham, selv om det var vanskelig for meg. Så etter 4 mnd kom han og sa han hadde forandret seg og funnet ut at jeg var drømmejenta, generelt at alt skulle bli mye bedre osv. Han motbeviste jo det ganske fort, da jeg sa nei. Da ble han seg selv rimelig raskt :p

 

Jeg ville ikke tatt ham tilbake om det så stod om livet. Håper for all del du har behandlet jenta di bra. Men jeg vet ikke om du bør håpe på noen ny sjanse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo jeg forstår det, men det gjelder å se ting fra positive sider. Jeg kunne like gjerne sagt "ja men det er jo ditt problem, ikke vår feil at du ikke klarer å kontrollere deg selv og whiner om egne feil". Men når jeg selv var som han engang, og har sjansen til å redde andre fra den skjebnen, så gjør jeg det på best mulig måte. Å dele erfaringer er en god ting når det er nødvendig.

Lenke til kommentar
Bare hyggelig å hjelpe en kar i nød ;) Husk å oppdatere oss om hvordan det går da! Vil glede meg å høre at andre har lykkes der jeg har feilet.

8027789[/snapback]

Skal prøve å poste et innlegg i denne tråden når jeg har funnet ut hvordan det går, men det kan jo ta sin tid. Og det er jeg forberedt på, jeg skal bruke all den tid som er nødvendig på dette for det betyr så mye for meg!

 

Og som sagt, det er bare det siste halvåret at det ikke har vært noe særlig. Før det så hadde vi nesten 2 helt utrolig fantastiske år, og jeg skal prøve å overbevise henne om at det er slik framtiden vil bli hvis hun blir hos meg!

For jeg er faktisk overrasket over meg selv og den utviklingen jeg har hatt de siste dagene! Og i dag så snakket jeg ganske lenge med henne på telefon, nesten en time, og vi kranglet ikke en eneste gang :) Det er en stor kontrast til hva som var tilfellet for bare ett par uker siden. Og jeg ble faktisk veldig glad mens jeg satt å snakket med henne. og hun bemerket faktisk at hun syntes det var en bra samtale og at hun av og til savnet den tiden vi hadde sammen (før det siste halve året) :thumbup:

Så vi skal i løpet av den neste uken eller så finne på noe sammen (kino eller lignende) og ta det derfra! Wish me luck!

 

Så, som sagt, skal prøve det jeg kan for å få henne tilbake. Men skal ta tiden til hjelp! Og når tiden er inne så skal jeg nok få postet det her!

Lenke til kommentar

Lykke til, men husk: ta tiden til hjelp!

 

Tror ikke du får noe godt ut av det hvis du presser på for et svar altså!

La hun bruke den tiden hun trenger på å bestemme seg, så får du vel heller prøve å påvirke i det stille ved å gjøre ting som gjør henne glad og som hun kanskje savner fra den tiden dere hadde det så bra?

Lenke til kommentar

Godt å høre at det begynner å bli lysere nå. Fortsett slik, frisk opp minnene og la henne savne den gode tida dere hadde sammen. Da blir sjansen større for at ho lengter tilbake og gir deg en ny sjanse.

 

Klisjeer trengs ikke i dette tilfellet, har en følelse av at det vil ordne seg :)

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Gjest Guest_hjelp_*

heii eg au trenge hjelp! eg hålte på me ei jenta.Var me henna på søndag å me såg film sammen å sånn ette filmen var fardig klinte me resten av kevlden :) dt var herlig følese fø eg dro heim sa hu te meg hu ve utrolgi gla i meg ga meg et kyss. på en mandag sente hu mel te meg at hu savne meg å glede seg til å ver me meg ijen på torsdag å fredag. Eg au glede meg te å ver me hu ijen dt eg forvente var at eg sko ei eg elske hu å at hu sko sei te samma å me sko bli sammen. men plusselig på onsdag seie hu at hu ikkje lenge he føleser fø meg. Måtte jo spør koffe hu sa dt e littbegrunn av eg bur 40min i frå henna og dt eina grunn ville hu ikkje sei dt. Snakkte me henna på torsdag eg spurte om å ver me hu hu sa ja då ble eg litt gla ijen men eg grein fø dt om eg svane henna sykt og e jo utrolgi forelska i hu. på fredag snakkte eg me hu eg fortallte at i dag sko eg var me hu å eg sko eg elska dg å hu sko sei samma me sko bli sammen sa hu te hu fortallte alt dt eg føleser mine. å spurte koffe ijen hu sa hu ikkje he lenga føleser fø meg å hu e vet ikkje om hu e klar te någe forhold å hu he ikje tid te dt. eg sjønne hu veldig godt........................ eg he aldri våre så forelska å eg vil vise hu at eg elske henne veldig høyt..... eg savne hu sykt, tenke bare på dt me he jort sammen å da hu hold meg i hånde å nå me kysste å sånn bjunne eg bare å gerina. Eg he så lyst på hu å eg vil jør alt for å få hu tebke men vet ikkje koss eg kan klare dt...... plis folken hjelp meg...... eg vil at hu ska fåføleser fø meg ijen å lige meg ijen..... dt hu eg altid vil ver sammen me <3hu uden hu e eg inegnting..... så pliz koss få eg hu tebake?????

Lenke til kommentar
heii eg au trenge hjelp! eg hålte på me ei jenta.Var me henna på søndag å me såg film sammen å sånn ette filmen var fardig klinte me resten av kevlden :) dt var herlig følese fø eg dro heim sa hu te meg hu ve utrolgi gla i meg ga meg et kyss. på en mandag sente hu mel te meg at hu savne meg å glede seg til å ver me meg ijen på torsdag å fredag. Eg au glede meg te å ver me hu ijen dt eg forvente var at eg sko ei eg elske hu å at hu sko sei te samma å me sko bli sammen. men plusselig på onsdag seie hu at hu ikkje lenge he føleser fø meg. Måtte jo spør koffe hu sa dt e littbegrunn av eg bur 40min i frå henna og dt eina grunn ville hu ikkje sei dt. Snakkte me henna på torsdag eg spurte om å ver me hu hu sa ja då ble eg litt gla ijen men eg grein fø dt om eg svane henna sykt og e jo utrolgi forelska i hu. på fredag snakkte eg me hu eg fortallte at i dag sko eg var me hu å eg sko eg elska dg å hu sko sei samma me sko bli sammen sa hu te hu fortallte alt dt eg føleser mine. å spurte koffe ijen hu sa hu ikkje he lenga føleser fø meg å hu e vet ikkje om hu e klar te någe forhold å hu he ikje tid te dt. eg sjønne hu veldig godt........................ eg he aldri våre så forelska å eg vil vise hu at eg elske henne veldig høyt..... eg savne hu sykt, tenke bare på dt me he jort sammen å da hu hold meg i hånde å nå me kysste å sånn bjunne eg bare å gerina. Eg he så lyst på hu å eg vil jør alt for å få hu tebke men vet ikkje koss eg kan klare dt...... plis folken hjelp meg...... eg vil at hu ska fåføleser fø meg ijen å lige meg ijen..... dt hu eg altid vil ver sammen me <3hu uden hu e eg inegnting..... så pliz koss få eg hu tebake?????

 

 

ehm hadde vært en idè å lagd din egen tråd?

viss du ikke har sett det så er denne tråden gammal

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...