Gå til innhold

TES: Hjelp til dark brotherhood quest

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEg er med i dark brotherhood og skal gjøre et quest der jeg skal underskrive en kontrakt. Når jeg snakker emd mannen som jeg skal gi kontrakten til sier at kontrakten er klar når jeg er klar, men jeg har ikke fått noe kontrakt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Questet er egentlig A Knife in the Dark men jeg er ferdig med det og jeg skal skrive under en kontrakt for Vicente Valtieri, for å få det neste questet A Watery Grave. Men den kontrakten har jeg ikke fått.

Skrevet (endret)

Hmm, du får kanskje se om du finner noen console koder...

litt "juks", men hvis det har bugga seg helt, så. :hmm:

Endret av sv1
Skrevet

Det pleier å være noe som heter: "setstage (iden på questet) (10,20,30,40: alt etter hvor langt frem du vil "cheate" deg) Har aldri brukt det, har bare lest om det, så er ikke sikker.

Skrevet

Det sv1 mente, var at du kan skrive inn en konsollkommando for å hoppe direkte til et visst steg i oppdraget. Litt forarbeid kreves først - man må inn i editoren og sjekke hvilket steg det er.

Skrevet (endret)

Jeg sliter virkelig nå;)

Jeg brukte en cheat til å få tak i orders from Lucien, på den står at jeg skal reise til Fort Farragut og møte ham, men der var han selfølgelig ikke. Han driver fortsatt og maser om at kontrakten er klar når jeg er det.

Endret av knadis
Skrevet

Hmm, det derre med å møte han på det fortet, er jo et quest ganske langt ute i Dark brootherhood-questline. Er redd for at jeg ikke kan hjelpe deg mer, siden jeg ikke er ekspert på oblivion :dremel:.

Du får se utover kvelden om det kommer noen flere, ellers så kan du jo poste i andre forumer. Hvis det er sånn :hmm:

Skrevet
pliis hjelp!! Ellers så må jeg joine en annen guild  :thumbdown:

8029577[/snapback]

Hei!

Etter at du har drept Rufio legger du deg til å sove.

Da kommer Lucien til deg når du sover. Du blir da akseptert som medlem i The Dark Brotherhood.

Deretter reiser du til Cheydinal, og går inn i kjelleren i the "Abandoned House"

Der snakker du med Vincente Valtieri. (går ut fra at du allerede har gjort alt dette)

Du skal ikke fysisk skrive under noen kontrakt, men velge "contracts" under emne når du snakker med ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...