Gå til innhold

updates er irriterende. hva syns du?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei jeg har nettopp kjøpt Tbc og har egentelig lastet ned det meste av updates. men når jeg da har vært borte i en uke så kommer være eneste update(og det er mange!), og jeg må nå sitte oppe hele natta for å laste ned updates hvem andre syns updates er irriterende? og hvor lenge har dere måtte sitte?

Edit: ok siden jeg har forklart dårlig hva jeg mente så har mange misforstått. updates i seg selv er bra, det eneste er at de er litt irriterende når de kommer som så mange på en gang. Updates er bra men blir litt lei når jeg har vært borte i en uke og må laste ned ca.15 updates :( det er det eneste og da lurte jeg på hvor mange som syntes det var irriterende når så mange kom i løpet av en kort stund. og hvor lenge noen hadde måtte sitte. så UNNSKYLD til alle for dårlig forklaring.

Endret av JomT
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åja, huff og huff, Blizzard oppdaterer jo spillet utelukkende for at brukerne skal irritere seg over hvor lang tid det tar å laste ned og installere oppdateringene.

Skrevet

Stakkars deg som ikkje får spele med eingang fordi du laster ned oppdateringer som gjer spelet betre.

Kan godt klare meg uten nerf druid patchen som kjem snart men ellers er det fint med oppdateringer :)

Skrevet
Stakkars deg som ikkje får spele med eingang fordi du laster ned oppdateringer som gjer spelet betre.

Kan godt klare meg uten nerf druid patchen som kjem snart men ellers er det fint med oppdateringer :)

8019252[/snapback]

Ja, det er helt totalt idiotisk at de lager spillet bedre, kan ikke begripe hvorfor de gjør det. :tease:

Skrevet (endret)
slike tråder er irriterende. hva syns du?

8019583[/snapback]

Jeg synes en stenging er på sin plass, med tanke på at vi har en patch-jamretråd.

Endret av Lycantrophe
Skrevet
Trodde du sa "stening", som i at trådstarter hadde fått mye juling. Noe jeg synes han har fått. :p

8019609[/snapback]

Haha, trykkfeil fra min side. Stenging skulle det stå, så det nå nettopp.

Skrevet
Updates er spennende fordi det alltid er ca. 40% sjanse for at spillet blir bedre etterpå :p

8020018[/snapback]

Hahah, ja. Alltid fikse et bug, og lage et annet. Hva skal Blizzard gjøre hvis de ikke har bugs å fikse på? Nei, det var en hard en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...