Kimelimm Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Hei. Jeg har hatt problemer med Hotmail for tiden, og dette har skjedd mange ganger før. Dette har gått over i løpet av 1-2 dager, og noen ganger noen timer. Jeg vil IKKE lage ny email. Og Jeg har da forsøkt å ringe Microsoft, men de hadde ingen support for Hotmail. Jeg håper noen kan hjelpe meg, fordi det er ganske irriterenes. Takker for alle hjelpende svar!
Kimelimm Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 Ja, mange ganger også, men vil fortsatt ikke hjelpe Jeg har hatt Messenger Discovery som addon, kan det ha noe med saken å gjøre? Var ikke slik før...
Kimelimm Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Skrevet 25. februar 2007 PLZ jeg ber dere! JEG BER FFS! HJELP MEG
Pozzolan Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Du kan jo alltids kontakte de via mail her
Kimelimm Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Skrevet 25. februar 2007 Jeg gjorde det klokka 3 idag, hvor lang tid vil det ta?
Arne Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Eg vil tru du får svar i morgon, eller i alle fall denne veka. Du bør forresten moderere språket ditt. Det siste du bør seie om du vil ha hjelp av nokon er "PLZ", "OMG" og "FFS". "LIZZZAM" er heller ikkje så bra.
Fruktkake Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Språket ditt eller problemet med Hotmail?
Kimelimm Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Skrevet 3. mars 2007 Det er tilbake igjen! MSN vil ikke slå seg på engang!
Kimelimm Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Skrevet 4. mars 2007 Hmm... Gikk vekk etter 2 timer, det er en fyr som kødder med meg, og jeg er nesten sikker på hvem det er og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå