LadyKatie Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Skulle bytte mellom vinduer som jeg alltid pleier å gjøre for lukke vinduene, men når jeg trykker på fanen nede på oppgavelinjene så vil ikke det andre vindu gå over det som er oppe Vet noen hvordan dette kan bli normalt igjen? Bare si i fra hvis dere ikke skjønte hva jeg mente. Jeg var ikke helt sikker på hvordan jeg skulle ordlegge meg her
Joddleif Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Har du prøvd å restarte maskinen? (Kanskje bare Windows som har hengt seg opp litt) Dersom problemet vedvarer kan det være fordi vinduet på en eller annen måte har blitt markert som "alltid øverst".
LadyKatie Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Skrevet 25. februar 2007 Dersom problemet vedvarer kan det være fordi vinduet på en eller annen måte har blitt markert som "alltid øverst". 8015856[/snapback] Hvordan gjør jeg det om da?
LadyKatie Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Skrevet 25. februar 2007 Y'z Shadow er det snakk om! Altså et program som gjør ting gjennomsiktige! Vet noen kanskje om et bedre programm til gjennomsiktig het?
JohndoeMAKT Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Om du spør etter et program som kan gjøre vinduer gjennomsiktige har jeg i mange år brukt Powermenu til både det og "always on top" og har ikke er bare positiv til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå