Gå til innhold

Erfaringer med ASUS G1 ønskes!


Snorre

Anbefalte innlegg

Jeg driver stadig å titter på aktuelle bærbare. Kommer mest sannsynlig til å kjøpe en i løpet av juli/august. Kom over ASUS G1 som virker som en ganske artig bærbar. Den har tålelig bra skjermkort, kommer med 2GB minne, og en T7200 core 2 duo-prosessor på 2 gHz. Det er viktig at jeg skal kunne spille spill på en aktuell bærbar, og dette ser ut til å gå bra på ASUS G1. Videre vil jeg heller ikke ha 17-tommer da dette blir for stort.

 

Så i den annledning lurte jeg på om noen her på forumet har denne bærbare maskinen, og hvilke erfaringer de har hatt. Er den solid? Hva slags skjerm har den (glass/matt)? Ytelse i forskjellig type programmer, osv. I tilegg til dette lurer jeg på om det kommer en ny versjon med DX10-kort når disse kommer til bærbare maskiner.

 

i_219918-564x376.jpg

https://prisguiden.no/product.php?p...685&view=images

 

Snorre :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg driver stadig å titter på aktuelle bærbare. Kommer mest sannsynlig til å kjøpe en i løpet av juli/august. Kom over ASUS G1 som virker som en ganske artig bærbar. Den har tålelig bra skjermkort, kommer med 2GB minne, og en T7200 core 2 duo-prosessor på 2 gHz. Det er viktig at jeg skal kunne spille spill på en aktuell bærbar, og dette ser ut til å gå bra på ASUS G1. Videre vil jeg heller ikke ha 17-tommer da dette blir for stort.

 

Så i den annledning lurte jeg på om noen her på forumet har denne bærbare maskinen, og hvilke erfaringer de har hatt. Er den solid? Hva slags skjerm har den (glass/matt)? Ytelse i forskjellig type programmer, osv. I tillegg til dette lurer jeg på om det kommer en ny versjon med DX10-kort når disse kommer til bærbare maskiner.

 

http://images.gfx.no/219/219918/i_219918-564x376.jpg

https://prisguiden.no/product.php?p...685&view=images

 

Snorre :)

8015136[/snapback]

 

 

Hvis du skal kjøpe bærbar i juli/august så kan du bare glemme å se på dem nå allerede!

Fortsatt "lenge" (i dataalder) til juli/august.. :)

Til juli/august så har det garantert kommet noe som er bedre til samme pris?

Mvh

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar

Vel, nå tenkte jeg på skjermkvalitet, byggekvalitet og slike ting. Jeg er dessuten ganske så sikker på at det kommer nye versjoner av denne pc-en med bedre hardware. Det jeg prøver å finne ut er hvilke merker og modeller som har bra byggekvalitet, design, tastatur, høytalere ol.

Lenke til kommentar
Jeg sikler etter denne maskinen, og ønsker også å vite om noen har erfaringer med den.

 

Men er vel ytterst få som muligens har den, i og med at den ikke er til salgs enda?

8029171[/snapback]

Den er igrunnen til salgs mange plasser. Du finner den for eksempel hos komplett.no.

8033405[/snapback]

 

 

Lagerstatus: Ingen tilgjengelige i dag. 58 stk 2007-03-16 (Ikke på lager. Ubekreftet)

 

:)

Mvh

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

jeg har en asus g1s, med litt bedre spesifikasjoner her å der.

må si jeg er veldig fornøyd:

- ganske solid bygd, med alt du trenger av utstyr. Fin liten oled skjerm forran tastaturet, der du kan skrive div, og den begynner å blinke når du får melding på msn og slik...

- skjermen er velding god, + at du får med et frogram som heter asus splendid, som er et ganske kjekt programm der du kan sette på div modus på skjermen for bedre fargenyanser og slik.

- fancy carbon look + alu der du skal håle hånda.

- ctrl tasten er ytterst (på rett plass)

- win - tast.

- drar fint det meste av spill;) (over grunninnstillingene)

 

negativt:

- når du trykker ned knapper, og drar fingeren litt fremove, vil den hekte seg litt i underkant av noen knapper forran, så du nesten greier å rive ut tasten over (vet ikke helt hvor mye som skal till da men)

- kan vere litt kantete...

- blir litt vell varm når du legger den på fanget (mye luft skall inn under)

- litt tung (men det skulle jo bare mangle!)

- muse knappene er litt tunge å holde på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...