Gå til innhold

Patch notes for 2.0.10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte jo komme den nerfen.

Hvordan ser det ut for warriors nå da? Har ikke så sinnsykt mye peil på warriors, men ser ut som de får det litt bedre hvertfall.

Skrevet

Hvordan ser det ut for warriors nå da? Har ikke så sinnsykt mye peil på warriors, men ser ut som de får det litt bedre hvertfall.

8012957[/snapback]

Jeg har ikke fått testet så utrolig mye enda, men rage generation er fikset. Ingenting å klage på lenger.

Er noen småbugs rundtomkring da, Charge genererer ikke rage blandt annet, men det blir vel hotfixet ganske fort. Rootbreaker på charge\intercept\intervene funker ikke. Men som sagt, blir lagt inn i en hotfix snart.

Skrevet

8012957[/snapback]

Jeg har ikke fått testet så utrolig mye enda, men rage generation er fikset. Ingenting å klage på lenger.

Er noen småbugs rundtomkring da, Charge genererer ikke rage blandt annet, men det blir vel hotfixet ganske fort. Rootbreaker på charge\intercept\intervene funker ikke. Men som sagt, blir lagt inn i en hotfix snart.

8012964[/snapback]

Tror ikke de har kodet sistevnte ferdig ennå, så det blir lagt ved senere :)

Skrevet

Tror ikke druid nerfen blir så svær. Vis du er specca feral får du da 45% mer stamina i bear form. og 50% mindre armor fra items i bear er vel heller ikke det verste. :)

Skrevet (endret)

Latterlig. Det var den drømmen om å få tanke i endgame knust.

Og hallo ""Savage Fury" no longer affects "Mangle (Bear)".

"Savage Fury" no longer applies to "Maul" or "Swipe"."

Kvifor? Mangle trengte det kanskje, men det gjorde jaggu ikkje Maul eller Swipe.

""Improved Leader of the Pack" can no longer get critical heals." = latterlig.

Endret av TheOneAsk
Skrevet (endret)

Kvifor? Mangle trengte det kanskje, men det gjorde jaggu ikkje Maul eller Swipe.

8014083[/snapback]

Nettopp for å nerfe druid-klassen litt?

Endret av TheoB
Skrevet

8014083[/snapback]

Nettopp for å nerfe druid-klassen litt?

8014099[/snapback]

Wow, druids ikke lengre healbots. Det var derfor jeg rerolla druid altså. Er ingen healer ved det første akkurat. Jeg mener at Mangle trengte det også til en hvis grad. Men Maul/Swipe?...

Tanke drømmen er nok knust ja. Men får se etter patchen hva jeg bestemmer meg for.

Skrevet
Hjelper ikke så mye det de har gjort med warriors da.. Fortsatt de samme probleme som går igjen.. CC.

8013877[/snapback]

Jeg har ikke så mye å utsette på warrior faktisk, har levlet sammen med en druid, og ikke gått instance ennå... så det er kanskje tidlig å si. Men hva mener du spesifikt er problemet videre? At andre var like gode til å tanke var jo selvsagt surt, men ellers så duger jo warrior greit i PvE, og enda bedre nå med mer rage?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...