gullf1sk Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/...patchnotes.html Saftig druid nerf ja.
Pedersen2005 Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 jaaaaaaaa Warrior buff <3<3<3<3<3<3<3<3<3 alt jeg har å si ;D
gullf1sk Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 Veldig enig. Har testet en del rage generation på Test servern nå, vi sliter ikke mer med rage for å si det sånn. MASSE rage hele tiden
Rata101 Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Måtte jo komme den nerfen. Hvordan ser det ut for warriors nå da? Har ikke så sinnsykt mye peil på warriors, men ser ut som de får det litt bedre hvertfall.
Stoop kid Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Jeg var før deg https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=394004&st=4760 Tenkte det kom til å bli en del patch-relatert jamring, så jeg la linken i patch-relatert jamring-tråden.
gullf1sk Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 Måtte jo komme den nerfen. Hvordan ser det ut for warriors nå da? Har ikke så sinnsykt mye peil på warriors, men ser ut som de får det litt bedre hvertfall. 8012957[/snapback] Jeg har ikke fått testet så utrolig mye enda, men rage generation er fikset. Ingenting å klage på lenger. Er noen småbugs rundtomkring da, Charge genererer ikke rage blandt annet, men det blir vel hotfixet ganske fort. Rootbreaker på charge\intercept\intervene funker ikke. Men som sagt, blir lagt inn i en hotfix snart.
.Marcus Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Måtte jo komme den nerfen. Hvordan ser det ut for warriors nå da? Har ikke så sinnsykt mye peil på warriors, men ser ut som de får det litt bedre hvertfall. 8012957[/snapback] Jeg har ikke fått testet så utrolig mye enda, men rage generation er fikset. Ingenting å klage på lenger. Er noen småbugs rundtomkring da, Charge genererer ikke rage blandt annet, men det blir vel hotfixet ganske fort. Rootbreaker på charge\intercept\intervene funker ikke. Men som sagt, blir lagt inn i en hotfix snart. 8012964[/snapback] Tror ikke de har kodet sistevnte ferdig ennå, så det blir lagt ved senere
Swafty Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Bra at de nerfe druids. Men warriors var bra som de var
wise™ Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Endelig Deilig å ikke bli satt til siden for en druid tank lenger.
Big Tone Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Tror ikke druid nerfen blir så svær. Vis du er specca feral får du da 45% mer stamina i bear form. og 50% mindre armor fra items i bear er vel heller ikke det verste.
mad_arab Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Jeg har en warrior som nærmer seg 30, så det er veldig kjekt å få vite at de har forbedret rage, som vil hjelpe både på DPS og tanking.
John Keats Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Hjelper ikke så mye det de har gjort med warriors da.. Fortsatt de samme probleme som går igjen.. CC.
Theoneask Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 (endret) Latterlig. Det var den drømmen om å få tanke i endgame knust. Og hallo ""Savage Fury" no longer affects "Mangle (Bear)". "Savage Fury" no longer applies to "Maul" or "Swipe"." Kvifor? Mangle trengte det kanskje, men det gjorde jaggu ikkje Maul eller Swipe. ""Improved Leader of the Pack" can no longer get critical heals." = latterlig. Endret 24. februar 2007 av TheOneAsk
wise™ Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 (endret) Latterlig. Det var den drømmen om å få tanke i endgame knust.Og hallo ""Savage Fury" no longer affects "Mangle (Bear)". "Savage Fury" no longer applies to "Maul" or "Swipe"." Kvifor? Mangle trengte det kanskje, men det gjorde jaggu ikkje Maul eller Swipe. 8014083[/snapback] Nettopp for å nerfe druid-klassen litt? Endret 24. februar 2007 av TheoB
Lednar Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Latterlig. Det var den drømmen om å få tanke i endgame knust.Og hallo ""Savage Fury" no longer affects "Mangle (Bear)". "Savage Fury" no longer applies to "Maul" or "Swipe"." Kvifor? Mangle trengte det kanskje, men det gjorde jaggu ikkje Maul eller Swipe. 8014083[/snapback] Nettopp for å nerfe druid-klassen litt? 8014099[/snapback] Wow, druids ikke lengre healbots. Det var derfor jeg rerolla druid altså. Er ingen healer ved det første akkurat. Jeg mener at Mangle trengte det også til en hvis grad. Men Maul/Swipe?... Tanke drømmen er nok knust ja. Men får se etter patchen hva jeg bestemmer meg for.
Empire of the Sub Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Druid klassen trengte en nerf. Det vet alle, så ikke sipp
mad_arab Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Hjelper ikke så mye det de har gjort med warriors da.. Fortsatt de samme probleme som går igjen.. CC. 8013877[/snapback] Jeg har ikke så mye å utsette på warrior faktisk, har levlet sammen med en druid, og ikke gått instance ennå... så det er kanskje tidlig å si. Men hva mener du spesifikt er problemet videre? At andre var like gode til å tanke var jo selvsagt surt, men ellers så duger jo warrior greit i PvE, og enda bedre nå med mer rage?
Anbefalte innlegg