Gå til innhold

Flight Simulator X og system


Anbefalte innlegg

Noen som er flight simulator interesert og har et system som kan kjøre FSX på max ? Hva kreves i forhold til prsonlig erfaring for å få god framerate med alt på max ? vil et 8800 GTX kort med 768 MB ram 2 gb ddr2 ram og duel 2.4 ghz intel holde ?

 

Koser meg veldig med det på min noe dåligere maskin for øyeblikket, men har for dårlig framerate til realistisk instilling. Kjører vel i snitt ca medium på grafikk kvalitet og easy i realisme.

 

Bruker saitek x52 stikke og trottel + pedaler.

 

Erfaringer er meget velkommen. (Spekks notert på hjemme sida er bare tull)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil ikke hjelpe :) Sitter med 8800GTS selv og 2GB Minne samt Core 2 E6600 og ja det går "ok" på alt maks men vil ikke si flytende.

 

Problemet er at DirectX9 suger på så store omgivelser, du må vente til de slipper DirectX10 patchen. Den er langt mer optimalisert for slike ting.

Men for all del, kan jo være at 8800 kortene duger i DX9 mode også, vet jo aldri siden driverne sålangt gir ikke akkurat max kraft fra de kortene enda (I Vista that is)

Nå har jeg ikke testa spillet siden 3-4 driverversjoner sist men. Det gikk ikke dårlig, det går smooth men føler at ting kunne vært bedre.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Vil ikke hjelpe :) Sitter med 8800GTS selv og 2GB Minne samt Core 2 E6600 og ja det går "ok" på alt maks men vil ikke si flytende.

 

Problemet er at DirectX9 suger på så store omgivelser, du må vente til de slipper DirectX10 patchen. Den er langt mer optimalisert for slike ting.

Men for all del, kan jo være at 8800 kortene duger i DX9 mode også, vet jo aldri siden driverne sålangt gir ikke akkurat max kraft fra de kortene enda (I Vista that is)

Nå har jeg ikke testa spillet siden 3-4 driverversjoner sist men. Det gikk ikke dårlig, det går smooth men føler at ting kunne vært bedre.

8010341[/snapback]

 

greit å vite. Man må jo også kjøre vista for å bruke dx10, så da blir det ikke før til sommern uansett (for min del). Synes ellers FSX er sykt bra :D føler jeg sitter å kjører fly, men kunne vært fett å se biler i kø og slikt når man kjører helikopter :p.

 

mmm. quad pross og duel 8800 gt :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...