Gå til innhold

Befalsskolen. Hæren, Sjø eller Luft?


Cooj

Anbefalte innlegg

Skaff deg linser Xtra eller eventuelt briller, da vil du score høyere på synstesten.. Det er meget nyttig skal jeg fortelle deg, de legger ikke mye vekt på synet dersom du klarer synet ikke påvirker dine ferdigheter noe særlig, og med linser/briller vil dette "handikapet" forsvinne i sanden. Jeg bruker linser og scoret 7 på synstesten i en test med skala fra 1-9 (8 og 2 ikke i bruk).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Skaff deg linser Xtra eller eventuelt briller, da vil du score høyere på synstesten.. Det er meget nyttig skal jeg fortelle deg, de legger ikke mye vekt på synet dersom du klarer synet ikke påvirker dine ferdigheter noe særlig, og med linser/briller vil dette "handikapet" forsvinne i sanden. Jeg bruker linser og scoret 7 på synstesten i en test med skala fra 1-9 (8 og 2 ikke i bruk).

8191441[/snapback]

 

Det er ikke lov å bruke linser eller briller, det er jo hele poenget med testen. Og hvis du fikk 7 med linser, så er de ikke sterke nok.

Lenke til kommentar

Jeg fikk bare en karakter på synet. Og jeg testet både med og uten linser. Ass.legen, offiseren og legen brukte alle briller så synet er ikke det viktigste så lenge du ser godt nok, med eller uten linser, med mindre du skal bli flyger eller noe lignende. Da må du ha perfekt syn.

Lenke til kommentar
Jeg tror faktisk synet er nede på 5/9 for befalsutdanning nå. Vet ikke om det gjelder alle linjer. Se forøvrig posten min i den andre militærtråden.

8210347[/snapback]

 

Takker, da er det jo mulig for oss nærsynte å bli godtatt også.

 

Vurdert en eventuell laseroperasjon før den tid kommer, vi får se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...