henrikr Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 (endret) Begynner å merke jeg gleder meg til jeg får PS3en i hus. I natt drømte jeg at jeg fikk PS3'en i hus. Men jeg ble kjempe skuffet fordi den var matt farget, og kjempe liten, ala ps2. Den så skikkelig stygg ut etc. Var faktisk en helt jævlig drøm. Våknet opp svett og jævlig. Er ikke sunt for helsa det her. Endret 22. februar 2007 av henrikr
Nerf Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Den eneste forklaringen på denne drømmen kan være: Du er en av de få som er sanndrømt.
papirvann Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 "åh næi! jeg drømte at katta mi hoppa ut av vinduet og at noen brente alle bøkene i bokhylla mi, men det værste var at de så på ringenes herre!" ingen bryr seg! noen fanboys vil kommentere med at ps3 suger/ er bra men det er alt.
endrebjo Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Hadde det vært dumt om den var like liten som den nye super-sexy PS2?
Whoopy Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Å, den jeg er jeg blitt helt forelska i Tar med i senga mi vær natt så blir det litt hanky...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå