Gå til innhold

Noen som spiller Battlefield 1942 her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er tusenvis av brukere på dette forumet, og det er neppe noen av dem som spiller Battlefield 1942. Nei, det er ikke mulig. :wink:

Skrevet

Jada jeg spiller det. Men begynner å bli heftig lei nå! Hvis du spiller mere enn 2 timer om dagen i flere uker er du vilt bedre enn andre alle på det spillet da

Skrevet

favoritt spillet mitt for tiden. jeg spiller som magnet mannen, hvilken server skal dere spille på i kveld? vi kunne jo vært hardware gutta mot de andre, det er jo bare å legge inn (hw) i navnet så vi vet hvem som kommer fra dette forumet. så hvilken server?

Skrevet

Quote:

Den 2002-12-08 17:02, skrev evil_snowman:

eunaas! :smile: gjett hvem i tna jeg er.

lol... tja jeg har jo 8 å velge mellom

Kaze?

Skrevet

Jeg spiller også BF.

Jeg vil anbelfale å sette priority til AboveNormal i windows task manager. Fører til mindre lagg.

Favoritt brettet mitt er Markedgarden, være alliert, ingeniør og legge miner fremfor bro 2.

:grin:

Skrevet

Quote:

Den 2002-12-06 16:06, skrev Treblad:

Battlefield RÅÅÅÅÅÅNER!!

Bare synd jeg har for dårlig data. :sad:

Ja dette med dårlig data er ingen spøk. Slemme 1 og 0 som spiser seg inn i kabler og trikker(eller var det busser?) Jeg sliter heldigvis ikke med dårlig data, det meste som kommer frem hit er rensket. Jaggu flaks.

Skrevet

Spiller BF jeg også. Se opp for Homer Killsome [NOR]

Boomtown, Bredbandsbolaget (BBB) og noen flere er de jeg går inn på. Vanlig oppskrift for meg er å oppdatere serverlista (update) og sortere etter lavest ping. :smile:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...