Gå til innhold

Bilder av dine folk på WoW!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Sorry for dobbel post =P

Her er min kjære lvl 67 orc warrior<3  :love:

Som selvsagt ser bedre ut som human :thumbdown:

Morro og gå Durnholde, for da får man human skinn :)

Edit: Kan noen si meg hvorfor skulder armoren er så mye mindre i utsendet etter patchen!? Dette gjelder bare orc :dontgetit:

Hvertfall på min pc :p

9081378[/snapback]

Hvilket våpen har du?

9088846[/snapback]

Det er jo bare og søke på Lucrist i armory det da men=P

Jeg bruker Crystalline Kopesh til tanking :)

Får den fra Durn the hungerer questet

Endret av Kjetil_90
Videoannonse
Annonse
Skrevet
kan ikke fortelle deg hvor mange ganger jeg har siklet over det sverdet. hold på det og bruk det som city gear i allefall ;)

9036643[/snapback]

Hos oss gikk det til en paladin istedet for en av guildets beste dps-warriors.... Trist

Skrevet
kan ikke fortelle deg hvor mange ganger jeg har siklet over det sverdet. hold på det og bruk det som city gear i allefall ;)

9036643[/snapback]

Hos oss gikk det til en paladin istedet for en av guildets beste dps-warriors.... Trist

9100144[/snapback]

Det er jo bare tragisk :(

Skrevet (endret)

Beste DPS warrior? Han kan ikke ha vaert saa god DPS hvis han brukte 2-hander. 2-handere fra PvE gaar til den som byr mest, saa det er ikke noe tragisk i det.

Endret av cve
Skrevet

9036643[/snapback]

9100144[/snapback]

Har Kalimdor's Revenge liggende på paladinen, noe galt med at paladins tar dps saker? Kan legge til at Drake Talon-skuldrene, Chromatic Boots osv er der også :D .

PvE = Fureh.. :thumbup:

Skrevet

det er galt i den forstand at det er perler for svin!

men så er det også slik at warriors som gidder å dra seg til neffy og så videre, gjerne må prioritere tanking loot for guildens skyld.

Skrevet
shamanen min atm  :love:  driver og lvl'er han til 70, for og så bli pvp healer  :p

9106185[/snapback]

Haha, lol. Gankmachine. Deg har jeg sett mange ganger i AV. Husker du Olefole ? :)

Skrevet
shamanen min atm  :love:  driver og lvl'er han til 70, for og så bli pvp healer  :p

9106185[/snapback]

Haha, lol. Gankmachine. Deg har jeg sett mange ganger i AV. Husker du Olefole ? :)

9106196[/snapback]

:tease: mener jeg har sett deg et par ganger

Skrevet

9106185[/snapback]

9106196[/snapback]

:tease: mener jeg har sett deg et par ganger

9106208[/snapback]

/cheer, håpes vi møttes igjen. Husk dette: Vist jeg ser deg så tar jeg /love da skjønner du at det er meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...