cyriax Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 Er det noen som vet hvor filen Outlook 2003 ligger? Den hvor mailen ligger i.
Drakan Wolf Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 Den ligger under C:\Documents and Settings\"Name"\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook
darkness| Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Det kommer an på hvordan ting er konfigurert. Filen er en .ost-fil så jeg ville søkt på enten outlook.ost eller *.ost Da vil du nok finne den.
Mythos Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Det kommer an på hvordan ting er konfigurert. Filen er en .ost-fil så jeg ville søkt på enten outlook.ost eller *.ost Da vil du nok finne den. 7999467[/snapback] ost? Jeg har kun sett .pst.
darkness| Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Tja. Hvis du benytter deg av Outlook 2003 mot exhcange og bruker bufret modus, så er det i en .ost-fil mailen bufres. Om du derimot lager deg en personlig mappe, så vil det lagres i .pst-fil. Bruker man ikke Outlook mot Exhcange, så lagres det nok i .pst-filer, så du har egentlig rett. Konklusjonen blir da: Søk etter *.pst eller *.ost
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå