Gå til innhold

Hva skjer med WRC Lisensen?


Teldar

Anbefalte innlegg

Hvem har rettighetene nå? Merkelig at det ikke er noen som plukker opp denne. Pokker som jeg savner et nextgen rallyspill. Sega skal lage noe greier men det er jeg redd blir håpløst. Gode gamle Colin McRae - kan han redde moroa? Og hvorfor kommer det ikke et nytt Rallisport? Argh...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Colin Mcrae Dirt ser jo lekkert ut :) Bedre enn Motorstorm :p

7992331[/snapback]

 

ja fytte rakkern det ser rått ut...panker motorstorm laaangt ned i tøffla....

kommer til 360 ihverfall PS3 å?

Lenke til kommentar

Problemet til Motorstorm er jo at det er en "arcaderacer". Artig i 2 timer.

 

Må si Evolution har gjort en slett jobb med WRC de siste åra. Hvor lenge har de lisensen egentlig? Er rimelig sikker på at WRC folka er int. i at noen andre tar over etterhvert.

 

Men det betyr jo at det vil ta flere år før et nytt spill kommer...

Lenke til kommentar
a certain time over we did not want to admit it publicly, but fact is that we did not work since the distribution of Rally Evolved no more at that WRC wRC-Franchise", so Southern. "SCEE and ISC (the owners of the commercial rights of exploitation of the World Rally Championship; Anm. D Talk.) are located still in contact with one another, but the license ran out in the last year and the future of the WRC Franchises is thus open."
Ikkje den beste oversettinga, men.

 

Det ser ut som Evolution Studios sin WRC lisens er gått ut. Og at den er "åpen" - om det gjeld åpen for fleire plattformar veit eg ikkje. Men såvidt eg veit eig ikkje SONY WRC lisensen, men Evolution hadde den. Og nå er altså den gått ut, og dei har ikkje fornya den.

 

 

Edit: der ser dykk kor feil eg tok: SCEE and ISC (the owners of the commercial rights of exploitation of the World Rally Championship

 

Altså, SCEE og ISC har ikkje fornya lisensen. Med andre ord, WRC bør være åpen for andre utviklarar og andre plattformar, om folk får fingen ut. DICE kunne tatt å laga ein Rallisport 3 engine, og brukt den i eit WRC spel ;)

Endret av dark by design
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...