Gå til innhold

Arctic freezer 7. (EDIT) Skjermkortvift siste side


Rex_Rodney

Anbefalte innlegg

 

Edit, ser dem selger demo vifta til 110 kr..  men hva skal følge med vifta egentlig?

8732245[/snapback]

 

Det du ser på bildet; vifte, bakplate og to skruer/muttere. Vifta kommer med påført kjølepasta. 110 kr er en grei pris for demo-vifta hvis du får med alt.

8732374[/snapback]

 

Oki, ja prata med dem nå, alt skulle visst være med.. men spurte om kjølepasta, han mente det ikke var på skjermkortvifter, den mente han på komplett istad også..

 

edit, her er demo varen : http://www.netshoposlo.no/aspx/produkt/prd...aspx?plid=38942

Endret av Rex_Rodney
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hoho ja, dem mente det var kun på cpu kjølere  :)    da var vifta bestilt.. Skriker etter deg Jon om montering går skeis , hehe .. noen tips eller er det bare av med gammel og på med ny ?

8732719[/snapback]

Ta av den gamle. Rengjør kortet ditt for kjøle-pasta, med noen kjemikalier(husker ikke hvem her og nå, men det kan sikkert noen andre si deg). Til slutt setter du på den nye.

Lenke til kommentar
Hoho ja, dem mente det var kun på cpu kjølere  :)    da var vifta bestilt.. Skriker etter deg Jon om montering går skeis , hehe .. noen tips eller er det bare av med gammel og på med ny ?

8732719[/snapback]

 

Den gamle vifta er ikke skrudd fast, bare festet med plastplugger i skruehullene. Dytt dem ut med en nebbtang e.l. Isopropanol er fint for å fjerne gammel kjølepasta. Selv fjernet jeg også den forhåndspåførte pastaen på AC-kjøleren og la på Arctic Silver 5 istedenfor, men det er ikke nødvendig. Montering tar ca 5 minutter.

Lenke til kommentar
Hoho ja, dem mente det var kun på cpu kjølere  :)    da var vifta bestilt.. Skriker etter deg Jon om montering går skeis , hehe .. noen tips eller er det bare av med gammel og på med ny ?

8732719[/snapback]

 

Den gamle vifta er ikke skrudd fast, bare festet med plastplugger i skruehullene. Dytt dem ut med en nebbtang e.l. Isopropanol er fint for å fjerne gammel kjølepasta. Selv fjernet jeg også den forhåndspåførte pastaen på AC-kjøleren og la på Arctic Silver 5 istedenfor, men det er ikke nødvendig. Montering tar ca 5 minutter.

8732954[/snapback]

Isopropanol var det jeg skulle fram til, takk. :). Jeg har ett 6600GT her og det er også festet med slike plastplugger, de er ikke så veldig vanskelige å ta ut med nebbtang, men med fingrene får du noe å bryne deg på. Har prøvd på det selv. Det er nok heller ikke de store temperatur forskjellene med eller uten Artic Silver 5 tenker jeg. Den er jo ganske dyr vis man bare skal bruke den en gang, men det er kjekt å ha.

Lenke til kommentar
Hoho ja, dem mente det var kun på cpu kjølere  :)    da var vifta bestilt.. Skriker etter deg Jon om montering går skeis , hehe .. noen tips eller er det bare av med gammel og på med ny ?

8732719[/snapback]

 

Den gamle vifta er ikke skrudd fast, bare festet med plastplugger i skruehullene. Dytt dem ut med en nebbtang e.l. Isopropanol er fint for å fjerne gammel kjølepasta. Selv fjernet jeg også den forhåndspåførte pastaen på AC-kjøleren og la på Arctic Silver 5 istedenfor, men det er ikke nødvendig. Montering tar ca 5 minutter.

8732954[/snapback]

 

 

Oki.. får satse på at det går bra...har kun rødsprit her, funka fint på cpu kjølern, og ikke noe bivirkning enda :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...