Gå til innhold

Framtida til World of Warcraft

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke vits å øke cappen for å lage nye talents vel. Hva med å bare lage et nytt tre med andre mulige talents, eller justere litt på de som er noe. Blir det for "dårlig" med de instancene vi har nå, kan vi bare legge til noen nye som er vanskeligere. Skulle ikke være noe problem da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tror personelig at Age of conan kommer til å være en døgn flue..

Warhammer online kommer til ikke å overleve et halvt år en gang...

etter en times tid med lesing om gameplay og pvp aspektet i warhammer så er det så dårlig konsept at det er nesten til å grine av..

til og med fansa nå begynner å dabbe av i BETA.... sier mye , de sier at det er et dårlig forsøk på å kopiere wow

håper blizz legger litt mer vekt på PVP raids i neste expantion... da tar det nok av enda mer

Endret av Darkey
Skrevet
Tror LOTR Online kommer til å klare seg veldig bra eg, WoW mister nok en del spillere snart. :)

7996856[/snapback]

Ikke til LOTRO iallefall. Testet det i beta og meh, en wow-klone uten caster classes. Zzzzz. Grei grafikk, lett å spille, men kjedelig.

Jeg tror Age of Conan blir mer enn en døgnflue :)

Skrevet (endret)

LOTRO har tatt for lang tid til å bli releasa..

og hvis det er sant at det ikke er casters i LOTRO så dør nok det spillet rimelig bra... blir sikkert en hau med Legolasssssss kiddies...

Age of conan virker lovende men syns ikke det har piffen nok til å bli satt inn i de stores "rekker" som

- Everquest

- Lineage

- World of Warcraft

- Shadow bane

- Final Fantasy XI

- Mir

- Starwars Galaxies (før det ble totalt fucka)

- EVE?

Endret av Darkey
Skrevet

Heh, Å bli 70 var da greit....men jeg spiller wow mest for chat jeg nå for tia....

Men så har en kun EN 14+....derfor holder wow såå mye lenger enn dere med 40 chars....har ennå igjen å see om allys er no bra^^

( spilt i et år da...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...