Gå til innhold

KOMPLETT.no Jævler


Anbefalte innlegg

Sitter og snakker med komplett.no har bestilt PC til en kamerat. Jeg la merke til at de har en garanti på at vist du bestiller før den 16. og ikke får varen før jul betaler du halv pris. Nå er saken sånn at jeg fikk pakken i går, med feil hovedkort i !!!!!

Riingte til komplett og fikk snakke med en sur kundebehandler som sa at jeg hadde fått et klort og derfor kunne jeg ikke få halv pris, men saken er jo den at jeg bestilte et asus A7V266-E og fikk et TUSL 2 istedet. Det er da litt sykt at garantien deres ikke gjelder vist du får feil kort.

 

BOIKOT komplett!!!!!!!

 

 

_________________

F:T:I

Fuck The INO

 

[ Denne Melding var redigert av: D_KILLAH på 2001-12-21 11:10 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

prøv å ringe en annen dag. kan jo ikke bare være en frikkings sinna kundebehandler. så hvis de er like grinete neste gang så tar du det til forbruker samvirke eller.no ( husker ikke hva det heter ) men de er sikkert mere enn glader for å kjempe på kjøperens side :wink: og det er ikke så mange bedrifter som liker å ha dem på "nakken"

 

er ganske sikker på at du skal få garantien som komplett raklamerte med ( juridisk sett )

Lenke til kommentar

Prøv å henvend deg med en litt hyggeligere tone neste gang. Bruk av ord som "jævler" pleier å gjøre veldig dårlig inntrykk. Det kan være en idé og prøve og tenke ut hva du skal si før du ringer. Ikke bare ringe å si "hei du! jeg skal ha halv pris på varene for jeg fikk faen meg feil kort." Hold en formell og saklig tone. Aldri la det koke i toppen, men vær alikevel fast bestemt på hva du vil. Det å vite hvilke lover og regler som gjelder er også meget smart. Ganske ofte har jeg vært i butikker og med en gang jeg nevner at "i kjøpsloven står det..." så er det utrolig hvor medgjørlige kundebehandlere blir.

 

IMO er det bedre å sende en mail for da har du lang tid på å finne ut hva du skal skrive. I telefonen kan det alltid komme noe uforutsett inn i bildet.

 

 

Men, nok om hvordan man håndterer slike saker. Dersom du ikke får riktig hovedkort før jul så har du faktisk ikke fått varen før jul og du har krav på halv pris. Mitt råd, send en mail med referanse til de lovene som gjelder og krev halv pris. Dersom ikke det hjelper så kontakter du forbrukerrådet.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-21 12:16, Anders Leipsland skrev:

Prøv å henvend deg med en litt hyggeligere tone neste gang. Bruk av ord som "jævler" pleier å gjøre veldig dårlig inntrykk. Det kan være en idé og prøve og tenke ut hva du skal si før du ringer. Ikke bare ringe å si "hei du! jeg skal ha halv pris på varene for jeg fikk faen meg feil kort." Hold en formell og saklig tone. Aldri la det koke i toppen, men vær alikevel fast bestemt på hva du vil. Det å vite hvilke lover og regler som gjelder er også meget smart. Ganske ofte har jeg vært i butikker og med en gang jeg nevner at "i kjøpsloven står det..." så er det utrolig hvor medgjørlige kundebehandlere blir.


IMO er det bedre å sende en mail for da har du lang tid på å finne ut hva du skal skrive. I telefonen kan det alltid komme noe uforutsett inn i bildet.



Men, nok om hvordan man håndterer slike saker. Dersom du ikke får riktig hovedkort før jul så har du faktisk ikke fått varen før jul og du har krav på halv pris. Mitt råd, send en mail med referanse til de lovene som gjelder og krev halv pris. Dersom ikke det hjelper så kontakter du forbrukerrådet.



 

 

Vel jeg skjelte dem ikke akkurat ut dah, men den 15. gangen jeg ringte dem i dag ga dem seg og sendte nytt i Bedriftspakke over natt

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-21 12:40, house skrev:

Webshopper er alle datanerders beste kamerat.. man slipper å stresse å dra lengere enn langt for å få det du vil ha... =)



 

Jepps. Hvis du monterer en do forann PC-en og setter PC-en rett ved døra så burde det være mulig å aldri bevege seg bort fra PC-en? Maten leverer pizza dealeren din rett på døra, og de fleste webshops har "hjem-på-døra" levering. Da kunne man virkelig snakka om å være online 24 timer i døgnet :grin:

Lenke til kommentar

Apropos Spaceworld!

 

Føler meg lurt ennå, er vell 4 år siden jeg kjøpte en Amd k6-2 380mhz,64mbram,4gb hd,Ati 8mb skjermkort m/tv-out,win98(fikk ikke med cd-en engang), styggt kabinett, stygg mus og selvfølgelig ett styggt tastatur.

 

Joda gjett hva de skulle ha for denne Super-maskinen

16995,-

 

Føler meg nesten voltatt og forlatt ennå....

 

Hadde jeg bygget den selv hadde det sikkert kommet meg på 9000,- eller.no

 

Heia Spaceworld!!!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-21 12:23, Partikkel skrev:

Skal vi til slutt boikote alle webshop'er bare fordi noen av dere har opplevd problemer?




 

------------

NOEN sa du? hvis du bare ante: komplett.idiot.no er hatet sterkt både i øst og vest. BOIKOTT NÅ HVIS DERE IKKE (mot formodning) HAR GJORT FØR

 

komplett er noen arrogante griske jævler som ikke har peil på service. Derfor tar de aldri supporttelefonen (sagstelefonen jaaada selvfølgelig den hopper de etter) og sitter heller bak Outlook Express og koper og avfeier klagene dine med noen latterlige oppfunnete reghler i den store anti-komplett bibelen

Lenke til kommentar

Har ingen planer om å boikotte Komplett. Leveringstida til komplett er antageligvis den beste du får dersom du lever i sør. Av en eller annen grunn virker det som om folk på sørlandet får pakkene sine raskere(og dermed liker butikken bedre) enn de som bor lengre nord. Ikke spør meg hvorfor. Har enda ikke trengt noe support fra dem da. Å ringe er aldri noe jeg har gjort, men mailene jeg skriver pleier alltid å få service folk til å bli meget så medgjørlige. Sitering fra lovdata.no er like truende som å komme med en AK47 :smile:

 

Nei, parikkelen har et poeng når han sier at vi ikke kan boikotte alle webshopene en eller annen får problemer med(veldig ofte har kunden ganske stor skyld også). Vil anbefale ganske mange her på forumet å ta ett lite kurs i forbrukerrett. Å begynne med å lese juss guiden på HW.no og lese gjennom forbrukerradet.no kan være en liten start. Så bør man pløye gjennom kjøpsloven mfl på lovdata.no

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-21 17:26, nemetiss skrev:

ett sted jeg ALDRI vil sete en fot for å kjøpe PC er spaceworld og andre elkjøp butikker !

De selger bare skrot ! Newi du må nok kjøpr delene på komplett.no eller annen dataforhandler og bygge selv !

Hjemme-mekk er alltid best !


 

så lenge du klare å sette det sammen da :razz:

Lenke til kommentar

makan til potitthuer ... sutrer og klager verre enn bleie barn .... skriver like dårlig som syv åringer klager verre en ei gammal sur kjerring som ikke har fått seg noe på evigheter ...

 

hva er vitsen ? for å fortelle at man ikke må handle på komplett ?

Jeg handler vel hvor jeg vil ...... har man hjerne og øyer i skallen og mer enn to hjerneceller som fungerer så er det jo klinkende klart at man ikke handler på Elkjøp .... men det er jo opp til hver enkelt å avgjøre ....

Lenke til kommentar

Er det ikke litt enkelt å henge ut diverse butikker

her på forumet?

Alle som legger frem sin sak vil jo være subjektive

og framlegge sin sak der de framstår som den forulempede.

Virkeligheten er vel litt mer kompleks, og etter å ha

handla på alle de store webshopene er inntrykket mitt

ensidig positivt.

Jeg har plaget disse folkene med idiotiske spørsmål

til alle døgnets tider, f.eks. ringte jeg til psdata

tre ganger en fredags ettermiddag og fikk support,

hyggelig sådan, da "problemet" mitt var at jeg i

kampens hete hadde glemt å slå på strømmen under en montering!!!

Og hvis du synes det er greit å handle på elkjøp, gjør det.

Og hvis du synes det er greit å handle på spaceworld, gjør det også.

Kjøp der du synes DU får valuta for dine penger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...