Gå til innhold

TES: Kan pc'en min ta Oblivion?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har en bærbar pc med disse spesifikasjonene:

 

Intel core duo 1.66 ghz

Geforce 7300Go 512 mb

2048 mb ram

80 gb plass.

7987939[/snapback]

 

Har en bærbar selv med samme prossesor og harddisk, bare med ati x1600 isteden (ca. lik på ytelse vel), men jeg har bare 512 mb ram :blush:.

Men pcen kjører oblivion greit på medium/high :w00t:

Endret av sv1
Lenke til kommentar

Jada, Oblivion går nok fint med oppsettet der. Kommer du borti unormal hakking i spillet, så er det helt normalt. Har det selv, men har fikset oppi det. Hakker nesten ingenting nå på Ultra High. Kan nevne det jeg skrev på en annen tråd:

 

"Jeg har og 7900GT, og har hatt samme problemet med ustabil lagging i Oblivion. Jeg leste MiSP sin vidunderlige tråd om The Elder Scrolls. Sjekk ut INI-settings i Oblivion - oversikt, av raziel014.

Sjekk ut En god fix mot hakking og lagging, av raziel014. Legg til den koden han viser, og om du har flere harddisker, så hjelper det mye med å bruke dei alle som raziel014 nevner.

 

Mods

Mods hjelper faktisk til med å få opp grafikken i Oblivion. Sjekk ut Mods i Oblivion, en oversikt!, av Goz.

Jeg lasta ned Andrull's Mod Pack, og den pakken gjorde Oblivion grafikken mye bedre, mer levende + at det ikke krevde noe mer. Oscours Oblivion Overhaul modden er veldig bra, den forandrer hele level-systemet i Oblivion, sånn at ingen andre monstrer går opp i level når du gjør det, alle har en fast level."

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=7315652

Lenke til kommentar

har selv en stasjonær pc som er mye dårligere enn din bærbare. og jeg kjører på det høyeste i selve oblivion, tweaks og mods. jeg har bare lagget (hakket) en gang og da fordi at jeg proppa et sted fult med høy kvalitets animasjoner og da lagget det bare i ca. 1 sek

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...