Gå til innhold

Vifte til Cm Stacker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du leser på din egen link, så ser det ut til at det skal benyttes en 300mm vifte.

8012328[/snapback]

 

Blander ikkje du med crossflow-vifta no?

 

Klarer ikkje å finne dimensjon på den i sidedøra i dokumentsjonen til CM.

Men når eg grovmålte, så var det mellom 250mm og 300mm en plass

8012489[/snapback]

Sorry, ble nok en litt for kjapp skumming der ja.

Lenke til kommentar
om diameteren er mellom 250mm og 300mm så vil vel en 250mm vifte få plass. duh :roll:

8013680[/snapback]

 

Den vil nok få plass, men i verste fall så kan den få for mye plass, for det må vere mulig å feste den også.

 

No målte eg igjen og diamteren på viftegrillen var 300mm.

Men uansett så er dette ingen big deal.

Eg kom tilfeldigvis berre over den vifte og kom på at eg har stor viftegrill på sidedekselet som kan gi hket mykje frisk luft.

Endret av TonyMontana
Lenke til kommentar

det skal gå med ei 25cm vifte med litt modifikasjon. såg ein worklog på det her på forumet men finner ikkje den nå. men etter hukommelsen meiner eg at konklusjonen var at det vart minimalt med kjøling i forhold til støyen fra vifta. har stacker sjølv og har tenkt tanken, siden det berre er muligheit til å montere ei 80mm vifte der( burde gått an å fått 120mm sida nettinga er 300mm i diameter ca) men godt fornøgd med kabinettet enda ;)

Lenke til kommentar
det skal gå med ei 25cm vifte med litt modifikasjon. såg ein worklog på det her på forumet men finner ikkje den nå. men etter hukommelsen meiner eg at konklusjonen var at det vart minimalt med kjøling i forhold til støyen fra vifta. har stacker sjølv og har tenkt tanken, siden det berre er muligheit til å montere ei 80mm vifte der( burde gått an å fått 120mm sida nettinga er 300mm i diameter ca) men godt fornøgd med kabinettet enda ;)

8014613[/snapback]

 

Takk for opplysninga, skal sjå om eg finn den worklogen.

Eg har ei 80mm der no, og det er no betre enn ingenting.

Eg er kjempenøgd med kabinettet sjøl, mykje betre airflow og muligheiter for vifter enn på mitt gamle kabinett.

Lenke til kommentar

ja hjelper nok med den 80mm vifta.. men sida nettinga er så stor meiner eg det er unødvendig å lage fester for noko så lite som ei 80mm vifte der.

Eg har hatt kabinettet i snart 4mnd og er godt fornøgd til no.. har ikkje fått på sidedørene eller deksela i front på grunn av latskap :tease: dvd-rom'en står fortsatt på golvet. men har fått montert fullt vannavkjøling(venter berre på blokk til ati x1950pro). har og planer for litt modifisering med tiden ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...