Bimmelom Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Hei. Alle filer som jeg mottar via MSN blir stoppet hos meg, grunnet "filen kan være skadelig" Dette er så syyykt irriternede, og hvordan får jeg det av ? Noen som kan forklare ?
KKake Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 For å unngå at filen blir slettet kan du gå inn på Mine motatte filer når meldinga kommer opp, og flytte fila før du trykker ok
Fruktkake Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Dette er Microsofts måte å stanse piratlivet. Også kjent som DRM. Det medfører kun irritasjon da MSN ikke akkurat er et fildelingsnettverk.
Jankee Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Flyttes til programvare-kategorien, dette er ikke et hardware-spørsmål
Bimmelom Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Skrevet 21. februar 2007 Takker og bukker for svar, og takk Jankee for flytting av tråd. Fikk fikset problemet, med og instalere et virus prog. Nettop formatert, så har rett og slett glemt det =)
Bimmelom Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 OK. Samme fitte problemet er tilbake. Jeg bruker NOD32, og jeg får faen meg ikke motatt filer overhodet. Hva skjer !? Tar jeg av at virus prog skal scanne, funker det ikke, tar jeg det på, funker det ikke. vær så snill, noen hjelp meg
Fruktkake Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 (endret) Bruker du den gamle MSN klienten eller Windows Live Messenger? Edit. Har du huket denne av, slik jeg har gjort? Og du trenger ikke å velge at Nod32 skal søke, det gjør Nod32 automatisk om du har valgt dette i Nod32 klienten. Endret 25. februar 2007 av Fruktkake
Bimmelom Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Skrevet 25. februar 2007 Jeg bruker Live Messenger. Bruker du NOD32 og ? Hvordan stiller jeg det inn i såffal? Meget irriterendes dette her.
Lukilock Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 hvofor ikke bare lage en fil som heter MSN Virussøk.exe i notisblokk? Bare å gå uten om virusprogrammer er jo mye enklere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå