Prebus80 Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 (endret) Hei. Jeg har en værstasjon som genererer en htm side hver gang den oppdaterer. Siden Jeg vil presentere deler av dette på framsia så skulle jeg hatt et hint om hvordan en kan stjele ut litt info fra side med php. Hva skal jeg søke på i php manualen eller er det noen som har en lignende codesnutt liggende?? Mange takk.. Endret 20. februar 2007 av Prebus80
Anders Moen Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Du må nok ha en host med PHP. F. eks Hotserv.dk. Jeg bruker Hotserv.dk, og jeg er helt fornøyd med dem. Også må filendelsen være .php for ellers fungerer det nok ikke
Prebus80 Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Skrevet 20. februar 2007 (endret) Forklarte med nok litt uklart, men har en host som tar php. fremsida mi er allerede index.php og jeg skulle bare stjelt ut litt info fra .htm sida. event hele sida.. værstasjonen kan ikke generere .php sider bare .htm. Endret 20. februar 2007 av Prebus80
Anders Moen Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Å ja...hehe Kanskje <?php include('http://sidadu"stjeler"fra.no'); ?> vil fungere?
Runar Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 (endret) Det finnes en egen funksjon for å søke etter spesielle deler/tegn på en nettside, for så å inkludere den et annet sted. Husker dessverre ikke hva den het, men søk på Google og PHP Manualen. Endret 20. februar 2007 av Runar
Prebus80 Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Skrevet 20. februar 2007 Include fungerte topp.. Tusen takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå