Gå til innhold

Rogue instance spec!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer bare på hva dere mener er den ulitmate isntance/farming speccen for rogue?..

 

Atm har jeg shadowstep, må si jeg egentli ikke liker speccet til farming.

7980804[/snapback]

31Assassination/30Combat med swordspz. Du mangler improved sap, men med unntak av det så er det spinnvillt både til repfarm og instance-dps :)

Lenke til kommentar
Lurer bare på hva dere mener er den ulitmate isntance/farming speccen for rogue?..

 

Atm har jeg shadowstep, må si jeg egentli ikke liker speccet til farming.

7980804[/snapback]

31Assassination/30Combat med swordspz. Du mangler improved sap, men med unntak av det så er det spinnvillt både til repfarm og instance-dps :)

7980846[/snapback]

Hææ? Du velger Vigor framfor Adrenaline Rush?

Lenke til kommentar
dagger = pvp pga høy burst dmg men mindre dmg over tid.  Sword = pve pga mer hit og høyere jevnt over dmg enn med dagger.

7981365[/snapback]

dagger = pve pga imba dmg over tid, greit at det er god burst dmg men du må være BAK target, noe som ofte er lettere sagt enn gjort.

 

sword = solopve\solopvp tbh du har grei dmg og kan attacke fra både forran og bak target :)

Lenke til kommentar
dagger = pve pga imba dmg over tid, greit at det er god burst dmg men du må være BAK target, noe som ofte er lettere sagt enn gjort.

 

sword = solopve\solopvp tbh du har grei dmg og kan attacke fra både forran og bak target :)

Vil nesten tørre å påstå at sword rogues har mer enn grei dmg, ulempen e jo selvfølgelig at de ikke har samme muligheten til burst som med daggere.. og dermed ikke har muligheten til å one-shotte hjelpeløse clothies som løper rundt med <50% liv ;)

Lenke til kommentar

for øyeblikket er jeg 11/21/29 specced og kjører vindicators brand & latross shifting sword.

 

Vet dette buildet ser helt lol ut, men funker faktisk overaskende bra. Har ingen problemer med å toppe damage pve, og jeg er ikke den eneste som kjører dette buildet for øyeblikket.

 

Når du får såpass på med critrate at du syntes at lethality er verdt tp er det bare å kjøre det i stedet for 8% ap boost, men lethality er vel først og fremst for daggere ettersom det kun gir damage bonus på special attack crits.

 

http://www.wowhead.com/?talent=i0eboZhfVb0VzZxMe0MuRoL

 

Kan sikkert forbedres på, men det er ikke så ille som det ser ut ettersom mesteparten av dps er white dmg og du har de viktigste talentene i combat, og slipper å specce sword ettesom dette talentet er ødelagt for øyeblikket (gjør helt ned til 53% av skaden et ekstra attack faktisk ville gitt pga bugs med swingtimer reseten på mainhand.)

 

Edit: Dette er 5man pve build bare så det er sagt.

Endret av Sandiz
Lenke til kommentar
for øyeblikket er jeg 11/21/29 specced og kjører vindicators brand & latross shifting sword.

 

Vet dette buildet ser helt lol ut, men funker faktisk overaskende bra. Har ingen problemer med å toppe damage pve, og jeg er ikke den eneste som kjører dette buildet for øyeblikket.

 

Når du får såpass på med critrate at du syntes at lethality er verdt tp er det bare å kjøre det i stedet for 8% ap boost, men lethality er vel først og fremst for daggere ettersom det kun gir damage bonus på special attack crits.

 

http://www.wowhead.com/?talent=i0eboZhfVb0VzZxMe0MuRoL

 

Kan sikkert forbedres på, men det er ikke så ille som det ser ut ettersom mesteparten av dps er white dmg og du har de viktigste talentene i combat, og slipper å specce sword ettesom dette talentet er ødelagt for øyeblikket (gjør helt ned til 53% av skaden et ekstra attack faktisk ville gitt pga bugs med swingtimer reseten på mainhand.)

 

Edit: Dette er 5man pve build bare så det er sagt.

7981880[/snapback]

 

 

trenger ikke akkuratt en sånn build for å toppe DPS meteret i 5 mans group..

de fleste buids (pve build eller pvp build) kan få de på toppen av DPS meteret hvis du begynner å bruke timere... utallige ganger jeg har brent meg på det i 5 mans instancer.. sitter å venter på at tanken skal få agro , så smeller du på med dpsn din, og kansje du syns det går litt tregt, så fyrer du opp en AP trinket og en AP og bam så har du bossen i fanget.. jeg kjører Hemo for øyeblikket og det er ikke akkuratt den beste dps`n i pve, men hvis jeg vil så kan jeg smekke opp med et par 2k+ crits på 10 sec... med timer bruk vel og merke..

sitter med nesten 1500 AP+ til nå, og jeg har enda et par ting jeg skal ha i instancer

Lenke til kommentar

Daggers er den ultimate PvE-spec.. Jeg bruker roguen min strictly til PvE, og bruker denne daggerspeccen:

 

http://www.wowhead.com/?talent=f0gcoLZMeVo0Ez0MGotV

 

Dagger er overlegne på lange bossfighter, mens swords/maces er best på trash-clearing. Bruker du sword vil jeg anbefale denne speccen:

 

http://www.wowhead.com/?talent=whe0oeZMeVo0VzxMGot

 

...............

 

<-- her er en video fra Karazhan, der jeg spiller med daggers, og vi har med en annen rogue med swords.. riktignok er den andre roguen på Julianne, og må slappe av littegranne på dpsen mot slutten av fighten, men hvis dere ser på meters på venstresiden, så er daggers overlegne swords. (jeg og den andre roguen er pure PvE-speccet, og har ca like bra gear)
Lenke til kommentar
<-- her er en video fra Karazhan, der jeg spiller med daggers, og vi har med en annen rogue med swords.. riktignok er den andre roguen på Julianne, og må slappe av littegranne på dpsen mot slutten av fighten, men hvis dere ser på meters på venstresiden, så er daggers overlegne swords. (jeg og den andre roguen er pure PvE-speccet, og har ca like bra gear)

 

Om du er Dagger eller Sword kan du gjøre samme DPS. Vi hadde en i guilden som har slutta nå (rip), men han kom på toppen av roguene, både som Dagger og Sword specc. Hvordan han gjorde det, helt likt gearet som andre vet vi ikke, men han gjorde mer dps, uansett. :thumbup:

Lenke til kommentar
Om han gjorde mest damage med Sword eller Dagger er jeg ikke sikker på, kan skjekke det opp :>

 

Hvordan var det å spille med Mace? Har ikke prøvd det enda, men jeg bare går pvp med rogue nå. Aldri hatt Hemo heller..

7982368[/snapback]

Mace var ganske flott til solo PvE, og til PvP.

Jeg fikk Misplaced Servo Arm da guildet var i Naxxramas for siste gang, før vi skulle ta en pause på halvannen mnd før TBC kom. Så fikk ikke testet Mace så veldig mye PvE.

Men med hemo-spec, med en tung og kraftig mace veldig morro å spille med i PvP og levling. :)

Med en healer som backup, med hemo-spec var vi nesten uslåelige i BG ^^

 

Hadde Hemo/Shadowstep som levling spec, og brukte Misplaced Servo Arm fra 60-70, og det funket VELDIG bra :)

 

Edit: skriveleif

Endret av [VK]Boogieman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...