Anders Moen Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Vet dette er spurt mye om før, og jeg har prøvd svarene på mange av de forrige spørsmålene og jeg får rett og slett ikke til å strekke 3 div'er (med float left) til å bli like lange som hele greia liksom... Hvis dere ikke skjønner hva jeg mener, tar jeg 2 screenshots. (Si i fra). Hvis dere vil se, er linken her. Vet ikke åssen den er i FF nå, men se i IE; sånn vil jeg ha den. Ikke sånn som den er i Opera nå.
Anders Moen Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Skrevet 19. februar 2007 *bumb bump* Ingen som vet? Har fått en del forslag på MSN av folk jeg får gjennom W3Schools, men til ingen nytte enda
Asterisk Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 (endret) *bumb bump* Ingen som vet? Har fått en del forslag på MSN av folk jeg får gjennom W3Schools, men til ingen nytte enda 7979181[/snapback] Om du ikke skal ha border på noen av div'en kan du jo bare lage en wrapper som går rundt navigation, news og ads med en hvit bakgrunnsfarge. div.wrapper { margin: 0px; padding: 0px; height: auto !important; min-height: xxxpx; height: xxxpx; <-- samme som min-height width: yyypx; background-color: #FFFFFF; } Skulle du merke at div'ene skulle går utenfor wrapperen, altså at wrapperen ikke endrer høyde kan du legge denne til, før du avslutter wrapperen: <div style="clear:both"></div> Endret 19. februar 2007 av snikende
Anders Moen Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Skrevet 19. februar 2007 Tusen takk Endelig fikk jeg det til!
Patience Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 *automatisk svar* Da ser vi oss ferdige med denne diskusjonen her
Anbefalte innlegg