Gå til innhold

Forza Motorsport 2 diskusjon!


LucarioX

Anbefalte innlegg

Hei,

Gleder meg bare mere og mere til dette spillet. Synes det ser sykt bra ut. Liker også bilene i spillet som har blitt vist fram til nå. Dette ser jo bare topp ut :dribble:

 

Derfor bestemte jeg meg for å lage dette emne. Her kan vi diskutere spillet osv.

Ikke ment som et oppramsingsemne.

Endret av Lyn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror dessverre ikke det er store interessen for Forza her med tanke på at nesten ingen spilte det første.

 

Forza 2 er jo rett rundt hjørnet men så godt som null hype. Vi får se, hvis det får like bra kritikk som det første gjorde så kanskje flere vil åpne øynene for det. Men tviler.

Lenke til kommentar
Tror dessverre ikke det er store interessen for Forza her med tanke på at nesten ingen spilte det første.

 

Forza 2 er jo rett rundt hjørnet men så godt som null hype. Vi får se, hvis det får like bra kritikk som det første gjorde så kanskje flere vil åpne øynene for det. Men tviler.

7976324[/snapback]

 

Man skal være forsiktig med ironi på Internettet vet du....:)

Lenke til kommentar

Hei, passet fint at denne tråden dukket opp da jeg akkurat hadde tenkt å skrive ett spørsmål om dette spillet..

 

Det står jo på gamer.no sine sider at spillet slippes i mai 2007, men da jeg i dag satt og surfet på Lyd&Bilde sine nettsider stod det på deres nettbutikk at spillet slippes 1. mars 2007:

 

er dette feil eller rett? ser også at spillet ikke koster så mye på den siden.. :)

Lenke til kommentar
Hei, passet fint at denne tråden dukket opp da jeg akkurat hadde tenkt å skrive ett spørsmål om dette spillet..

 

Det står jo på gamer.no sine sider at spillet slippes i mai 2007, men da jeg i dag satt og surfet på Lyd&Bilde sine nettsider stod det på deres nettbutikk at spillet slippes 1. mars 2007:

 

er dette feil eller rett? ser også at spillet ikke koster så mye på den siden.. :)

7976488[/snapback]

 

Er nok mai som er riktig. Det er i hvertfall datoen alle andre opererer med. Kanskje Lyd & Bilde har en eksklusiv prelaunch avtale, men det tviler jeg vel egentlig sterk på.

Lenke til kommentar
Lurer litt, er Forza som GT serien, at du har muligheten til å kjøpe masse biler, oppgradere dem, delta i forskjellige løp avhengig av hvilket bilmerke du har? Eller er det standar racing spill?

7977053[/snapback]

 

Jepp, men Forza har i tillegg mulighet for å skade bilene, samt sette på styling og dekaler, lakkere og å bytte motorer :thumbup:

Lenke til kommentar

Gleder meg ekstremt. Dette er en av 2 titler jeg garantert skal ha. Forza 2 og halo 3, resten er random.

Forza 1 er faktisk det spillet av alle spill, jeg har spilt mest. Og jeg har spilt mye. Det spilles så godt som hver dag. Nyeste bilen min; Lotus Elan med full trimma Exige motor. 347 kw, på 634kg . Herlig unyttig bil! :)

 

Bear: Det er veldig likt GT, bare en smaksak hvilket man liker best.

Hos meg vant forza som du skjønner.

Endret av cfs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...