Hedonism Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Sett på noen filmer på Youtube nå, og under en demonstrasjon av menyen gikk personen inn på Navigator og søkte etter GPS satelitter. Hva er dette for noe? Har E65 innebygget GPS? Filmen er forresten her: 8068910[/snapback] Du kan koble den til en gps-enhet via bluetooth, den har ikke innebygget gps.
CellularDude Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Vet noen om man vil kunne oppgradere firmware til e65 selv? 8055882[/snapback] Det må man kunne regne med. Forresten, hva er produktkoden på E65? Med denne kan man sjekke på Nokias hjemmesider om det er kommet oppdateringer.
Speedbug Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Du kan koble den til en gps-enhet via bluetooth, den har ikke innebygget gps. Oki Hva pleier en slik GPS-modul å koste?
Papaja Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Fant en ny test nå fra dingz.no: http://dingz.no/php/art.php?id=371045
Per-Oskar Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Hei! Noen som synes det er lite lyd på E65? Må jo ha på høyeste ringevolum for nesten å høre ringesignal :S
CellularDude Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Hei! Noen som synes det er lite lyd på E65? Må jo ha på høyeste ringevolum for nesten å høre ringesignal :S 8272433[/snapback] Har samme inntrykk som deg. Får håpe at det ordner seg i fremtidige firmwareoppdateringer. Det tar også for lang tid fra man trykker på kamerautløseren til bildet faktisk blir tatt. Produktkoden (som brukes for å sjekke om det er kommet oppdateringer av firmware på http://www.nokia.com/ er 0542323.
Papaja Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Tenker dere da på lydnivået innunder profilen? Hos meg står den på 4 streker i Generell profilen. Synes det er passelig...
Per-Oskar Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Tenker dere da på lydnivået innunder profilen? Hos meg står den på 4 streker i Generell profilen. Synes det er passelig... 8274882[/snapback] På min må jeg ha på nest høyeste volum for at det skal bli bra. Merkelig
trMaG Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 heisan, Fikk akkurat min nye e65 i posten. Har prøvd den et par timer nå og må si at jeg er veldig fornøyd så langt. Wlan fungerer glimrende og har akkurat satt opp telefonen til å hente gmailen min. Supersweet.. nå skal jeg ut og kjøpe minnekort.. hehe mag
Βlur Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Er håndfrien like dårlig som den ser ut, eller kan den brukes? Nå er telefonen kommet hjem til meg, men må bare sendes nordover. Kanskje jeg får den til helgen. Det håper jeg virkelig!
VanOrton Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Jeg har nå hatt denne mobilen i to dager, og er strålende fornøyd. Men jeg føler at Wlan surfing går sent + at den faller ut av nettet hele tiden. Er det flere som opplever det samme? Når jeg surfer via WLAN, så står det også 3g oppe til venstre, dette betyr vel ikke at jeg surfer via 3g? Står jo at jeg kobler til det trådløse nettverket når jeg begynner søkingen
ZoomZoom McMoen Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Jeg har hatt telefonene i nesten to uker nå, og er veldig fornøyd. Gikk fra en N80 til denne, og angrer ikke. Det eneste jeg savner litt er oppløsningen på skjermen til N80, men tykkelsen og byggekvaliteten veier mer enn opp for dette. Jeg syntes nok også at det kunne vært høyere lyd... bjarteru: Det står 3G oppe til venstre fordi du er tilkoblet mobilnettet med 3G, det betyr ikke at du bruker 3G til å surfe. 3G-symbolet vil alltid stå der så lenge du bruker 3G som tilkobling til mobilnettet. Når du bruker WLAN så vil det komme et symbol oppe i høyre hjørne som ser ut som fire små firkanter (litt ettersom hva slags sikkerhet nettet bruker).
VanOrton Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Noen som har funnet hvor vi kan laste ned norske stemmer til meldings oppleseren? Står at det skal være på¨nokia.com, men jeg finner ikke noe. Fremdeles lurer jeg på hvordan wlan surfing funker hos dere, går kjempe sent hos meg og det er ikke fordi jeg har dårlig linje..
kluh Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Noen som har funnet hvor vi kan laste ned norske stemmer til meldings oppleseren? Står at det skal være på¨nokia.com, men jeg finner ikke noe.Fremdeles lurer jeg på hvordan wlan surfing funker hos dere, går kjempe sent hos meg og det er ikke fordi jeg har dårlig linje.. 8393325[/snapback] Det hender en gang i blandt at jeg får "ikke svar fra gateway" e.l., men da er det bare å laste sida/linken på nytt. Har ellers ikke opplevd at det går tregt. Gjelder dette uansett hvilket wlan du kobler på? Det første jeg tenkte var at det kanskje er flere wlan i området som bruker samme kanal som deg og at E65 takler dette dårlig...? Netstumbler er din venn
ZoomZoom McMoen Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Noen som har funnet hvor vi kan laste ned norske stemmer til meldings oppleseren? Står at det skal være på¨nokia.com, men jeg finner ikke noe.Fremdeles lurer jeg på hvordan wlan surfing funker hos dere, går kjempe sent hos meg og det er ikke fordi jeg har dårlig linje.. 8393325[/snapback] Det skal være et ikon som heter "Last ned" på telefonen. Når du går inn der så får du noen flere valg, blant annet et som heter "Sound modules". Når du går inn der så skal du kunne laste ned "Silje-Norwegian" med norsk språk til meldingsoppleser.
longbow Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Noen som vet om en kan skru av lyden på kameraet?
VanOrton Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Det hender en gang i blandt at jeg får "ikke svar fra gateway" e.l., men da er det bare å laste sida/linken på nytt. Har ellers ikke opplevd at det går tregt. Gjelder dette uansett hvilket wlan du kobler på? Det første jeg tenkte var at det kanskje er flere wlan i området som bruker samme kanal som deg og at E65 takler dette dårlig...? Netstumbler er din venn 8393983[/snapback] har bare prøvd på wlan hjemme, skal prøve å bytte kanal, samt bytte til en annen kanal for å se om det kan være det som er problemet
seigmann Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Jeg har hatt min E65 i 3 uker nå. Veldig fornøyd. Hvor lett er det å oppgradere firmware'n selv? Har noen funnet et gratis nedtellingsprogram? Leita på getjar.com hvor de fleste jeg fant var demo versjoner!
longbow Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 At e65 ikke er lista opp i oversikten hvor du kan oppdatere firmwaren, betyr det bare at det ikke er kommet noen enda til mobilen? Ingen som har klart å få av kamera lyden enda heller?
cosw Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 (endret) Min E65 slår seg av noen ganger når jeg åpner og lukker den! Er det skjedd med flere? Utrolig irriterende! Også når jeg har den åpen, altså skyvet opp så er det en liten lyd i telefonen! den går bort når jeg lukker den. Det er en "strøm" lyd. Endret 24. april 2007 av cosw
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå