Feltherre Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 (endret) Hei Har et enkelt spørsmål her om City Life Deluxe: 1.Er det mulig å forandre skattene i spillet? Viss det går an,hvordan? 2.Er det mulig å bygge flere City Hall? ,viss så hvordan? 3,Og så lurer jeg på en ting til:Når jeg bygger hus så vil de ikke bygge seg de bare forblir en byggeplass og ingenting skjer hvorfor det? Takker for svar Endret 18. februar 2007 av Feltherre
specnaz91 Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Lurer nok på hvor du skaffet deg den, høhø TryMedia?
Feltherre Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Skrevet 19. februar 2007 Lurer nok på hvor du skaffet deg den, høhø TryMedia? 7974508[/snapback] Her kjøpte jeg det ,kan du hjelpe meg med noen av spørsmålene?
specnaz91 Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Unnskyld for min unødvendige post, nei kan ikke noe om Sim city lignende spill, sorry.
Feltherre Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Skrevet 23. februar 2007 Javel,Er det ingen som vet noe.
Coffey Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Javel,Er det ingen som vet noe. 8009337[/snapback] Du som speller det, kan jeg spørre deg om en ting, skjønner du noe av CityLife? Skjønte ikke en DRIT av det
Feltherre Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 Javel,Er det ingen som vet noe. 8009337[/snapback] Du som speller det, kan jeg spørre deg om en ting, skjønner du noe av CityLife? Skjønte ikke en DRIT av det 8012711[/snapback] Ja,skjønner en hel del,utenom dette: 1.Er det mulig å forandre skattene i spillet? Viss det går an,hvordan? 2.Er det mulig å bygge flere City Hall? ,viss så hvordan? 3,Og så lurer jeg på en ting til:Når jeg bygger hus så vil de ikke bygge seg de bare forblir en byggeplass og ingenting skjer hvorfor det?
Coffey Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Javel,Er det ingen som vet noe. 8009337[/snapback] Du som speller det, kan jeg spørre deg om en ting, skjønner du noe av CityLife? Skjønte ikke en DRIT av det 8012711[/snapback] Ja,skjønner en hel del,utenom dette: 1.Er det mulig å forandre skattene i spillet? Viss det går an,hvordan? 2.Er det mulig å bygge flere City Hall? ,viss så hvordan? 3,Og så lurer jeg på en ting til:Når jeg bygger hus så vil de ikke bygge seg de bare forblir en byggeplass og ingenting skjer hvorfor det? 8013172[/snapback] Nå prøvde jeg lissom å få deg te å skrive en kort forklaring om å komme igang eller no da?
Feltherre Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 Javel,Er det ingen som vet noe. 8009337[/snapback] Du som speller det, kan jeg spørre deg om en ting, skjønner du noe av CityLife? Skjønte ikke en DRIT av det 8012711[/snapback] Ja,skjønner en hel del,utenom dette: 1.Er det mulig å forandre skattene i spillet? Viss det går an,hvordan? 2.Er det mulig å bygge flere City Hall? ,viss så hvordan? 3,Og så lurer jeg på en ting til:Når jeg bygger hus så vil de ikke bygge seg de bare forblir en byggeplass og ingenting skjer hvorfor det? 8013172[/snapback] Nå prøvde jeg lissom å få deg te å skrive en kort forklaring om å komme igang eller no da? 8016822[/snapback] Hvorfor skal jeg skrive en "anmeldelse" om spillet? Poenget med tråden var ikke å si noe om spillet.
Coffey Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Javel,Er det ingen som vet noe. 8009337[/snapback] Du som speller det, kan jeg spørre deg om en ting, skjønner du noe av CityLife? Skjønte ikke en DRIT av det 8012711[/snapback] Ja,skjønner en hel del,utenom dette: 1.Er det mulig å forandre skattene i spillet? Viss det går an,hvordan? 2.Er det mulig å bygge flere City Hall? ,viss så hvordan? 3,Og så lurer jeg på en ting til:Når jeg bygger hus så vil de ikke bygge seg de bare forblir en byggeplass og ingenting skjer hvorfor det? 8013172[/snapback] Nå prøvde jeg lissom å få deg te å skrive en kort forklaring om å komme igang eller no da? 8016822[/snapback] Hvorfor skal jeg skrive en "anmeldelse" om spillet? Poenget med tråden var ikke å si noe om spillet. 8017142[/snapback] Neinei, men siden ingen andre svarer, så kan du jo forklare litt enkelt da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå