Gå til innhold

Åpne Office2007 dokumenter i eldre office?

longbow

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har problemer med å åpne alle dokumenter, både excel og powerpoint filer som er laget i Office 2007 på min pc, som jeg har Office XP på...

Er det noen av dere her inne som kan si meg hvordan jeg skal få dette til?

Er det noe jeg kan gjøre, eller er det personen med 2007 versionen som må gjøre noe for at jeg kan åpne dette?

Håper dere kan hjelpe meg...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo bare lagre office tinga som du har laget i 07 der står det når du lagrer: office doc. Bytt det til office (husker ikke förste årstall) - 03 office.. Da kan du åpne office dokumentet i alle office .....

Skrevet

På office 2007 går du jo bare til lagre som og velger 97- 03-arbeidsbok. "Fullt ut kompatibelt med exel 97-03". Funker det ikke selv om det står der, eller har du lagret som noe annet?

Skrevet

Mange som knoter med dette her. Patch trengs ikke - verken noen som helst tileggsprogram.

Eneste du trenger å gjøre, er å lagre Office-dokumentet som 97-2003-dokument. Dette gjelder da hele Office (Excel, Word osv.)

Skrevet

Lagre Som er bare en halv løsning. Hvis man får tilsendt, eller laster ned, en Office2007-fil til en maskin med en eldre Officeversjon, trengs en converter for å åpne den. Og ved Lagre Som mister man all ny funksjonalitet, da er det meste av vitsen med å oppgradere borte.

Beste hilsen Harald

Skrevet

Microsoft har et gratis program for folk med dette problemet. Er ikke sikker på om det konverterer fra docx (det nye 2007-formatet) til doc, eller om det gjør tidligere versjoner av office tilgang til å åpne det nye formatet. Men det løser problemet hvert fall. Søk på Microsoft Download side.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...