Gå til innhold

Screensaver som jeg savner!


xFreakyx

Anbefalte innlegg

visste ikke helt hvor jeg skulle legge denne tråden, så det ble her!

men for leeeenge siden hadde jeg en screensaver som var så morsom og gøy å se på! men husker desverre ikke navnet på den :(

 

det var en fyr som var strandet på en bitte liten øy hvor han fant på mye sprell og ting. som fiske og bade å masse annet. noen som har peiling sånn ca ossen screensaver jeg mener? den er veldig gammel da. husker ikke når men jeg veit bare at den er veldig gammel.

 

hadde vært veldig moro visst folk her veit ossen screensaver jeg mener, eller har den eventuelt! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde den for en haug av år siden, og hadde glemt hvor underholdende den var. Den har nå blitt innstallert og takk til trådstarter for tipset :thumbup:

7972164[/snapback]

 

 

Dette er jo en screensaver man alltid vil huske! men jeg hadde glemt hva den heter, og var derfor jeg startet en tråd om den. og takket være snorre-j som fant link til oss, og visste hvilken jeg mente! :!:

Lenke til kommentar
Denne legges på USB-nøkkelen!

7972295[/snapback]

 

 

Ja denne skal lagres på alt jeg har! vil ikke miste den igjen, sånn som skjedde for fleeeeer år siden.

7972350[/snapback]

Samme her. Fikk en ide om å legge den på diskett.. Men etter hvert, så blir jo de kastet uten at man sjekker de så...

Lenke til kommentar
Denne legges på USB-nøkkelen!

7972295[/snapback]

 

 

Ja denne skal lagres på alt jeg har! vil ikke miste den igjen, sånn som skjedde for fleeeeer år siden.

7972350[/snapback]

Samme her. Fikk en ide om å legge den på diskett.. Men etter hvert, så blir jo de kastet uten at man sjekker de så...

7972430[/snapback]

 

har til og med lagret linken også for sikkerhets skyld :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...