gamerman Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Hei Jeg leste en Review på ign.com og ser at det kommer ut en gang i mars, er det ikke slik at anmelderene får spillet ca 1 månede før utgivelse av det? Det er greit nok, men jeg leste i et forum der en kar hadde fått tak i deg og lagt ut masse bilder. Hjelp? Har det kommet ut i USA?
kewell79 Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Release Date: US: March 13, 2007 Europe: March 30, 2007
WangenPs3 Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Er litt usikker på om jeg skal kjøpe NTSC eller PAL versjon. Kan få det tidligere, men da mister jeg rumble:( Og føler at det trengs i dette spillet
_norse_ Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 hvorfor skulle du miste rumble? 7975706[/snapback] Tipper at han har en ntsc PS3 som han da må spille på og den har jo som kjent ikke rumble.
Bytex Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 (endret) Anmeldere får spillet ei god stund i forveien så de skal rekke å spille gjennom det og publisere anmeldelsen samtidig som spillet kommer ut (hvertfall samme mnd). Da kan anmeldelser brukes som del av PR-apparatet. Blader som PC Gamer skrives jo måneden før det kommer i butikken, så da må de jo få spillene først. Men anmelder-eksemplarer sendes vel ut til mer eller mindre seriøse nettsider også, kanskje noen der ikke greier å holde seg og poster masse bilder. Endret 19. februar 2007 av Bitex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå