Lovise_84 Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Får denne feilmeldingen når jeg starter spillet....forslag?
Theoneask Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Problem med drivaren til skjermkortet ditt. Prøvd å laste ned nyaste versjonen?
Lovise_84 Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 Problem med drivaren til skjermkortet ditt. Prøvd å laste ned nyaste versjonen? 7969638[/snapback] Ja men det samme skjer uansett
Theoneask Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Start pcen opp i sikkerhetsmodus - slett drivaren - start opp i vanlig - legg inn den nyaste drivaren og prøv på nytt
H-Frame Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Hihi, fikk den samme hele tiden før mens jeg spillte, måtte reboote kjempe ofte, kjøpte nvidia, nå går det glatt
Bredoc Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Har selv ATI 9800 Pro. Hvilket kort har du? Aldri sett den feilmeldinga der før.
mecha slin Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Som TheOneAsk sier, prøv å avinstaller driveren i safe mode, legg den inn på nytt (nyeste) og prøv. Er det flere millenium siden du formaterte, og du har en del rask på pc'en hadde jeg prøvd det og. Evt, kan du søke etter den feilmeldingen på nett, for å se om andre har fått den. Et raskt søk jeg gjorde, (og jeg følte meg heldig) førte til denne siden: http://www.foxpop.com/imre/2005/vpurecover/vpurecover.html Eller så kan du jo kontakte ATi over mail ms
Novocaine Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Den meldingen der får jeg når jeg er litt for ambisiøs med klokkingen. Fjern eventuell overklokking og sørg for at kortet er godt ventlilert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå