Gå til innhold

Cerwin Vega A-Series


Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hva dette er for noe?, den står jo ikke oppført på CV's hjemmeside, er det en kinesisk forsterker som Hifiklubben selger med CV-merke? Bare lurte siden CV produseres i Danmark på samme fabrikk som lager Dali og den fabrikken eies som kjent av *klubben*.

Kan forresten tenke meg å prøve en A-Serie en gang bare for sammenligningens skyld med de forsterkerene jeg har.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må ikke forveksle klasse A med "Serie A".

De håper kanskje at folk skal koble slik og dermed kjøpe skiten, men det er nok to helt forskjellige verdener.

 

Det finnes forøvrig mye annet fra Kina som er bra. Cayin f.eks. Kjøp heller det.

7989802[/snapback]

 

Jeg forveksler ikke Serie A og klasse A, har aldri forbundet CV med Klasse A hverken når det gjelder virkemåte eller kvalitet :) , har heller ingen planer om og bruke en sånn forsterker i kjellerstua, der går det i rør-preamp og Zapsolute klasse A sluttrinn, jeg er bare ute etter og teste en CV mot andre pa-forsterkere jeg har siden CV tydeligvis mener den egner seg for pa men jeg kan egentlig ikke tenke meg at jeg vil bytte ut Crown med CV :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...