Gå til innhold

Brenne flere ganger på én plate


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har akkurat kjøpt meg et DVD-videokamera og gjør nå mine første forsøk på redigering. Prøver å få alt over på vanlige 4,7GB plater så jeg får formatert de små. Men siden det oftest bare er noen korte snutter som skal arkiveres om gangen lurer jeg på om det er mulig å legge til kapitler/videoer på en tidligere brent DVD? (+ oppdatere menyer) Eller må jeg brenne alt med en gang?

 

Bruker Ulead Videostudio 10. Jeg synes det er litt tungvint, så jeg er igrunn åpen for bedre løsninger om det finnes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke hørt om noen liknende. Men det er jo mulig å mellomlagre lagre de aktuelle filer på disk til de rommer 4,7 GB.

 

Lagre DVD oppsettet i DVD authoring programmet, så skal det bare være å legge til nye filer og endre litt på menyen for hver gang.

 

Eller vente med å gjøre noe som helst til filene nærmer seg 4,7 GB.

Regner med du har en god og relativt svær disk bare til video og mellomlagring ? :)

Lenke til kommentar
Men så har jeg lest at DVD+-RW ikke er like holdbare som +-R. Svaret er naturligvis å kopiere over til en +-R når alt er ferdig.

Har ingen DVD+-RW plater som er mere en et par år gamle. Disse funker dog som normalt. Det som er mere urovekkende med DVD+-RW er sløve folks mulighet til å overskrive dem i et forvirret øyeblikk :D

 

Uansett, ja, det er greit å bruke en eller to DVD+-RW plater som "kladde" plater :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...