Gå til innhold

Hvor fort beveger radiobølger seg?


muffe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

jeg vurderer å bestille radionett fra H-nett. jeg sendte dem en mail og spurte om hvordan det ligger ann med responstider, og den som svarte sa at det hvertfall duger til spill... nå bør man jo ta det en selger sier med en liten klype salt... :roll:

 

noen synspunkter? veit ikke om dem bruker den gamle eller nye teknologien det var snakk om.

Lenke til kommentar
jeg vurderer å bestille radionett fra H-nett. jeg sendte dem en mail og spurte om hvordan det ligger ann med responstider, og den som svarte sa at det hvertfall duger til spill... nå bør man jo ta det en selger sier med en liten klype salt...  :roll:  

 

noen synspunkter? veit ikke om dem bruker den gamle eller nye teknologien det var snakk om.

De har og adsl om du bur i rogaland, der som telenor ikke vil bygge ut enda vil eg tro er grunnen http://www.hesbynett.no bygger ut på disse områdene.

Lenke til kommentar

saken er at telenor har bygd ut, men at jeg bor for langt unna til å kunne få adsl. merkelig nok er det sentralen min, og ikke jeg som ligger for langt utpå vidda :o

 

men sånn er nå det. noen som har erfaring med responstider på radionett? vil det lagge når man spiller (eks. Counter-strike). ikke at jeg egentlig spiller vanvittig mye da.. men det er jo kjekt å kunne når man først skaffer seg bredbånd :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Her på hw.no er vi VELDIG nøyaktige!

Radiobølger går 299,792,458 meter per sekund...jeg målte det selv på en varm sommerdag langt oppe i fjellet...

 

Yeah right

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...