Mar10n Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Skrevet 26. februar 2007 Ja, ja.. Nå har jeg skiftet harddisk, men dessverre til ingen nytte. Samme gamle driten gjentar seg om og om igjen! Minne neste? Forresten tusen millioner takk til dere som prøver å hjelpe!!
Thor. Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Da er det ikke harddisken som er problemet. Neste er å låne et minne som din pc kan bruke.
Mar10n Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Skrevet 26. februar 2007 Ja, pc'n min bruker DDR2 ram. Det vil si at jeg ikke kan bruke vanlig DDR ikke sant? I såfall må jeg bruke litt tid på å skaffe med DDR2 ram... Har nemlig DDR i en av pc'ene mine og i en annen RD-RAM, men ikke DDR2 (RD-RAM suger!) Jeg har bare en ram-modul i pc'n som er klikk, så jeg kan ikke prøve å ta ut en...
STURM Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 har du løst problemet?? har samme problemet med min pc... prøver å innstalere windows xp, den laster drivere, men når det står "starter windows" så restarter maskinen? har: p5ld2 deluxe p4 3200 2x512 twinmos pc2 5300 radeon x1600 512 ram coolermaster 600 watt strømforsyning har prøvd med flere disker, og flere cd-rom'er. holder på å bli GAL!!
qeamer Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 Anbefaler en S-ATA på det hovedkortet med OS på, for du må da ellers legge inn IDE drivere om du har det som master, men det går fint med S-ATA.. Bare at du MÅ innstallere IDE driverne etter du er ferdig å er i OS'n din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå