Gå til innhold

Lineage 2 på Mac..?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye feilinformasjon og OT her.

 

1: Spillet du leter etter finnes til mac. Det kan kjøpes feks her: http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/13894

 

2. (OT) En ny mac med intel prosessor er ikke noe dårligere å spille spill på enn en standard 'pc' med tilsvarende spesifikasjoner.

 

3. Hvis spillet ikke hadde fantes i egen mac versjon, er det bare å installere windows på macen, så kan du spille så mange windows spill, og kjøre programmer som du bare vil

Lenke til kommentar
Mye feilinformasjon og OT her.

 

1: Spillet du leter etter finnes til mac. Det kan kjøpes feks her: http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/13894

 

2. (OT) En ny mac med intel prosessor er ikke noe dårligere å spille spill på enn en standard 'pc' med tilsvarende spesifikasjoner.

 

3. Hvis spillet ikke hadde fantes i egen mac versjon, er det bare å installere windows på macen, så kan du spille så mange windows spill, og kjøre programmer som du bare vil

7956480[/snapback]

Poenget at jeg vil ha Mac, er at jeg vil sette meg inn i noe nytt.

Men tusen takk :)

Lenke til kommentar
Mye feilinformasjon og OT her.

 

1: Spillet du leter etter finnes til mac. Det kan kjøpes feks her: http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/13894

 

2. (OT) En ny mac med intel prosessor er ikke noe dårligere å spille spill på enn en standard 'pc' med tilsvarende spesifikasjoner.

 

3. Hvis spillet ikke hadde fantes i egen mac versjon, er det bare å installere windows på macen, så kan du spille så mange windows spill, og kjøre programmer som du bare vil

7956480[/snapback]

Poenget at jeg vil ha Mac, er at jeg vil sette meg inn i noe nytt.

Men tusen takk :)

7957229[/snapback]

 

EDIT: Det er Lineage 2 jeg er ute etter, du får lastet ned Lineage for Mac på lineage.com

 

Obs! Det var ikke meningen å lage ny tråd :whistle:

Endret av blomstkraft
Lenke til kommentar

Du vil altså kjøpe Mac OS X og instalere på en vanlig PC? Da trur eg du kommer til og bli skuffa (angre), det er ikke mulig og kjøpe Mac OS X til X86 arkitekturen finnes pr i dag bare til salg for PPC arkitekturen, men sjekket linken til macfjott, og der kan du laste ned linage 2.4 for mac på den sida...

Endret av St. Anders
Lenke til kommentar
Du vil altså kjøpe Mac OS X og instalere på en vanlig PC? Da trur eg du kommer til og angre, det er ikke mulig og kjøpe Mac OS X til X86 arkitekturen finnes pr i dag bare til salg for PPC arkitekturen, men sjekket linken til macfjott, og der kan du laste ned linage 2.4 for mac...

7975865[/snapback]

 

Selges ikke Intel/Universal binary-versjonen av Tiger løst?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...