Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 (endret) Er det noe du lurer på med Toolset'et til NWN2? Bare spør her! Du kan også gi gode tips, hvis du har noen på lager. Skryting av sine modules er også velkomne her. Du kan seff også legge ut linker til gode tutorials, addons, modules osv. REGLER: 1. Ikke noe spam. Spammere vil bli rapportert! 2. Ingen linker til MP hacks. 3. Helst bare snakk om Toolset'et. 4. Ikke noe Off Topic! 5. Dette er ingen tråd om NWN2 generelt. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ordforklaringer: Modules: Baner/brett NWN2: Neverwinter Nights 2 MP: Multiplayer Nyttige Linker: NWN2 Forums NWN2 Hjemmeside Neverwinter Nights 2 Den Store Tråden NWN2 Toolset Hjemmeside Linker til Guider: Toolset: Getting Started Area Conversations Creatures Items Journal NPC / Merchants Placeables Plugins Sounds Triggers Waypoints Scripting: Learn to Script Advanced Scripting Custom Content: Add a texture Først et spørsmål fra meg: Åssen får jeg lagt til butikker, jeg har lagt ut "store", men åssen får jeg den linke til NPC'n som skal være butikken? Endret 15. februar 2007 av Slettet-aNZFa3
Bagge Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Hvordan er toolsettet i NWN2 i forhold til NWN1? Er det forbedret utover bedre grafikk og flere objekter?
Civilix Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Hvordan er toolsettet i NWN2 i forhold til NWN1? Er det forbedret utover bedre grafikk og flere objekter? NWN2 toolsetet er en helt annen klasse en det vi hadde i nwn1, det har blitt litt vanskligere å bruke, men mulighetene er langt større. Og er det funksjonalitet man savner er det stor mulighet for at noen har laget en plugin som fixer det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå