Gå til innhold

power nutrion Creatine Ethyl ester, er den bra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med Creatine Ethyl ester fra power nutrion.. er denne bra eller? noen som har prøvd?

7962862[/snapback]

Se på posten rett over din egen, med det i bakhodet at "CEE" er en forkortelse for "Creatine Ethyl Ester". Så googler du Creatinine for å forstå hva det er for noe, og hvorfor du ikke vil ha det i deg.

 

Jeg har ikke hørt hverken positive eller negative erfaringer enda, men på papiret ser Kre-alkalyn ganske bra ut.

Lenke til kommentar
Det er creatin i det, creatin gjør det sterker men har sine "bivirkninger" !

 

Begynn heller på vanlig proteinpulver =)

 

Spør på ditt treningsstudio ;)

 

Mvh: Per Andre

7979030[/snapback]

Hæ ?

 

#Kreatinin er det som har bivirkningene som blir knyttet opp mot kreatin.

 

#"Vanlig" proteinpulver (vanlig i forhold til hva? "kreatin-proteinpulver" ?) har en helt annen tiltenkt effekt enn kreatin.

 

#Spør på ditt treningsstudio, der er jeg enig. Spør helst noen utdannet innen ernæring og/eller andre deler av fitnessverden.

Lenke til kommentar

Er ikke kreatin for å bytte ut fettet i kroppen med vann, slik at musklene ser større ut? Man vanner ut fettet, og det er derfor man pisser noe villt når man bruker det. Er ikke helt sikker her da.

 

Men det å bruke proteinpulver er en del oppskrytt (bruker det ikke selv) Man burde ikke bruke proteinpulver hvis man ikke trener nesten hver dag og satser virkelig på å bli stoooor :p Man legger bare på seg uten helt korrekt trening i forhold til inntak.

Bra kosthold er 70 ganger bedre.

Lenke til kommentar

Det står faktisk spise PROTEINER da(hvilket mener i denne sammenheng; proteinpulver)

 

Og ja, de som har peiling på hva de driver med spiser proteiner for å legge på seg da det er lettere å bygge og byggingen skjer fortere med ekstra proteiner. Proteiner er jo byggestenene til musklene.

 

Men det jeg mener er at mange som har litt ekstra foran på magen tror de kan ete proteiner, og da bli store ved bare to styrketreninger i uka. Ved så lite trening har proteiner ingen virkning om man spiser de etter trening. Men jeg vet om flere som spiser proteiner daglig og trener to ganger i uka. Da legger man bare på seg. Det er du vel enig i?

Lenke til kommentar

joda, proteinpulver representerer som alt annet kalorier, og dersom man ikke er interessert i å gå opp i vekt bør mann være påpasselig med å ikke bøtte nedpå dette, som annen mat.

 

Unntaket er dog etter trening, da du vil ha god effekt av ett høyt proteininntak, med små sjangser for at det blir lagret som fett, enten du trener ofte eller sjeldent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...