Gå til innhold

Windows Vista. 32 eller 64bit?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, det skal gå fint, men en 64-bit prosessor er tregere på 32-bits programmer en en 32-bit prosessor er, men jeg regner med at 64-bit programmer (og spill) vil bli ganske vanlig etterhvert.

Du må også laste ned 64-bit drivere.

7950291[/snapback]

 

Ok. Blir vel 64bit da :hmm:

 

 

Edit: Skriveleif

Endret av Snoggis
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

jeg ville ikke ha tatt en 64bit da det er ganske i startfasen og du vill egentlig ikke dra noen særlig nytt av det, du får mer problemer enn du egentlig ikke trenger.

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat bestillt meg Vista Ultimate 64 bit. Jeg har egentlig ikke vurdert 32 bit for jeg mener det samme som GeirGrusom at "64 bit er fremtiden"

 

Jeg ser ikke noe poeng å kjøre 32 bit OS på en 64 bit prosessor. Det er etter min mening bortkastede ressurser. Jeg ser enkelte her advarer mot at 32 bit programmer kjører tregere på 64 bit OS og at driverstøtten kanskje er dårlig. Jeg tror ikke at jeg klarer å legge merke til om pcen bruker 1 sekund eller 1,2 sekund på en oppgave. Driverstøtten ser jeg ikke på som noe problem da jeg antar at dette vil komme på plass innen rimelig tid, iallefall fra de mest seriøse aktørene på markedet. Dersom ikke produsentene klarer å følge med i utviklingen har ikke jeg lyst å finansiere deres dovenskap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...