FonderPrism Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Jeg synes Den Lengste Reisen er en av de beste spillene noen gang, men dessverre så har jeg klart å rote bort diskene mine. Der for lurte jeg på om noen vet hvor jeg kan få tak i spillet med norsk tale? Det er bare ikke det samme uten Synnøve Svabø! 1
Dragoncrest Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 (endret) Her er vel en versjon med alle språkene (link). Endret 15. februar 2007 av savitri
FonderPrism Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Skrevet 15. februar 2007 (endret) Hmm, bestillingsvare - leveringstid 1-2 uker. Jeg tenkte å få spillet og begynne på det i løpet av vinterferien, så da blir det litt lenge å vente. Men takk allikevel, jeg får kjøpe derfra om jeg ikke finner andre steder! EDIT: Det ser ut for at CDON har DVD-utgaven inne, selv om jeg trodde jeg hadde sjekket der Link Endret 15. februar 2007 av purity
Spaz Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 (endret) Hmm, bestillingsvare - leveringstid 1-2 uker. Jeg tenkte å få spillet og begynne på det i løpet av vinterferien, så da blir det litt lenge å vente. Men takk allikevel, jeg får kjøpe derfra om jeg ikke finner andre steder! EDIT: Det ser ut for at CDON har DVD-utgaven inne, selv om jeg trodde jeg hadde sjekket der Link 7952494[/snapback] Tror ikke den utgaven på CDON er den norske. Ser på coveret at det står "The Longest Journey". På Gamezone står det "Den lengste reisen" på coveret. Fant nå ut av platekompaniet har den norske versjonen på lager: http://www.platekompaniet.no/gameproduct.asp?id=181034 Endret 15. februar 2007 av Spaz
FonderPrism Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Skrevet 16. februar 2007 Spaz: Om du leser på siden til CDON så står det "svenskt omslag" selv om bildet viser "The Longest Journey", så jeg tror jeg får sende en mail og spørre dem.
FonderPrism Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Skrevet 19. februar 2007 Fikk svar fra CDON i dag, deres utgave av spillet er den engelske, uten norsk tale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå