Gå til innhold

Armored Core 4. PS3 uten voicechat


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja, det er litt merkelig siden resistance har det. Kanskje de vet noe som vi ikke vet.

7949594[/snapback]

 

Må være noe med PS3 eller online systemet til PS3, siden det fungerer til X360

7950676[/snapback]

Ja en eller annen Gud forby, det MÅ være en av disse tingene. Vi har da 2-3 andre spiller som støtter det. HVORFOR skulle det ikke bli støttet i et 3-4spill? Nei det må da virkelig ha noe med selve PS3 eller PSN å gjøre, de har vel ikke støtte for det eller noe slikt. Latskap fra en utvikler er jo heeeelt utelukket! Djiz

Lenke til kommentar

Som en tidligere sa så, har vel ikke sony påkrevd online ogvoice støtte i allespill, som Ms har satt til 360'en.

Mener å ha lest at resistance har brukt eget onlinesystem siden det ikke var noe fra sony som var klart, og at det som er kommet er påslengt siden sony's plan var at det var opp til utviklerne.

 

på 360 så har vel ms gitt et ferdig greie som mesteparte av spillene bygger sin online del på, med untak av visse EA spill som det golf spillet. og da er det vel lettere å implementere det inn i spill, med støtte for allt som er påkrevd?

Lenke til kommentar
Latskap fra en utvikler er jo heeeelt utelukket! Djiz

7955470[/snapback]

 

Så du mener det er latskap fra utviklerene. Jeg mener det har helt andre årsaker, siden voicechat er med X360 versjonen

I stedet for å forsvare alt som har med PS3 å gjøre, så kan vi heller prøve diskutere hvorfor voicechat ikke er med PS3 versjonen

 

Det koster kanskje mere penger og tid for å legge det inn i et PS3 spill. Siden Xbox Live er et eget system som har innebygd voicechat i alle spill så må utviklerene lage eget system til PS3. Utviklerene må selv lage et software program og legge det inn i spillet for at det skal være mulig med voicechat. Noe slikt mener jeg det er

Lenke til kommentar
Latskap fra en utvikler er jo heeeelt utelukket! Djiz

7955470[/snapback]

 

Så du mener det er latskap fra utviklerene.

7957246[/snapback]

Nei jeg mener ikke det. Jeg sier det er en mulighet..

 

Jeg har null interresse av å diskutere om hvorfor det ikke er med, da er et fullt mulig å implementere det i PS3 versjonen også, som et par andre spiller har klart helt ypperlig. Og dette er et forsvar i den grad at jeg ber deg prøve å se andre løsninger isteden for å hoppe rett på "dette må være en mangel/feil på PSN/PS3"

 

Så på 360 MÅ man ha støtte for livechat? Kanskje de egentlig ikke hadde lyst til å det, men siden 360 må ha det, så la de det til der, men ikke gadd i Ps3 versjonen? Mulighetene er mange.

Endret av Swoofah
Lenke til kommentar
Så på 360 må man ha støtte for livechat? Kanskje de egentlig ikke hadde lyst til å det, men siden 360 må ha det, så la de det til der, men ikke gadd i Ps3 versjonen?

 

Det du må tenke på er at MS har laget livechatten (og andre deler av multiplayer greiene) "ferdig" for utviklerne. Sony har ikke løfta en finger for å gjøre det lett for dem. De må gjøre alt selv. Så ja, faktisk, "ikke gadd" kan godt være riktig svar her. Men jeg syntes også at Sony bør ta endel av skylden for at de ikke tilrettelegger ting for spillutviklerne.

Lenke til kommentar
Nei jeg mener ikke det. Jeg sier det er en mulighet..

 

Jeg har null interresse av å diskutere om hvorfor det ikke er med, da er et fullt mulig å implementere det i PS3 versjonen også, som et par andre spiller har klart helt ypperlig. Og dette er et forsvar i den grad at jeg ber deg prøve å se andre løsninger isteden for å hoppe rett på "dette må være en mangel/feil på PSN/PS3"

 

Så på 360 MÅ man ha støtte for livechat? Kanskje de egentlig ikke hadde lyst til å det, men siden 360 må ha det, så la de det til der, men ikke gadd i Ps3 versjonen? Mulighetene er mange.

7957300[/snapback]

 

Siden PS3 versjonen har online støtte så er det vel ganske normalt at voicechat er en del av online systemet. Jeg sier det ikke er en mangel/feil med PS3 men det har noe med online systemet til PS3

Hele online systemet til PS3 er gatis, så det er ingen penger å hente på den biten.

Da blir resultatet deretter. Det hadde sikkert ikke vært noe problem å legge inn støtte for voicechat i PS3 versjonen, men det koster sikkert penger

Xbox Live koster penger om du skal spille online så der er det brukerene som betaler for kvaliteten. Slikt er det ikke med PS3 da alt er gratis

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Men jeg syntes også at Sony bør ta endel av skylden for at de ikke tilrettelegger ting for spillutviklerne.

7957342[/snapback]

Det skal jeg si meg enig i. Spørsmålet jeg har er dog om utvikler egentlig hadde tenkt å hatt det med om feks spillet var Ps3 ekslusivt.. Med 360 så MÅTTE det vært med. Og siden da spillet er multiplatform, så kanskje vi har en hybrid av min tankerekke her? ;)

Lenke til kommentar
Spørsmålet jeg har er dog om utvikler egentlig hadde tenkt å hatt det med om feks spillet var Ps3 ekslusivt.. Med 360 så MÅTTE det vært med.

 

Det kan godt hende, men syntes det ville vært litt rart om Sony ikke prioriterte en ting som voicechat. Er jo penger å hente ved salg av headset osv. På en annen side, så sparer man båndbredde på denne måten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...