Robert. Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Hei, noen som har noen gode tips til hva rase jeg skulle starte på og klasse, jeg har BC så Bloodelfs og Dranei er også med
Schjellin Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Finn ut det du liker best du Men jeg vil anbefale en rogue
flakken Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Hvis dette er din første character så anbefaler jeg og lage en char av hver class og så spille alle opp til 20 for å se hva du synes om den.
Speik Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Det er alt jeg har å si til slike tråder. Det er _INGEN_ "beste klasse" eller "beste rase". Les om de forskjellige klassene/rasene i game manualen og ta det du syns høres morsomst ut!
Veta Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Prøv en du synes høres morsom ut bare. Etterhvert kommer du nok til å se hva andre klasser kan gjøre, å få lyst på den og den rasen, fordi de kan gjøre ditten og datten. Så kan nok hende det lønner seg å prøve hver av dem til lvl 20 ja =)
mau5trap Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 (endret) når det gjelder rase. Velg det DU synes er tøffest når det gjelder class. Les gjennom de forskjellige classene, og velg deg hva du vil spille. Endret 15. februar 2007 av Tubbytazz
Pazaak Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Det med racials og slikt har ganske lite å si, men f.eks undead (WOTF) er uvurderlig i PVP, cannibalise også viss du bruker den rett har egentlig lite erfaring med andre classes, dwarf rogue er også bra (stoneform). Men alt i alt har ikke race så mye å si for hvor god du er er bare en bonus, så velg noe du liker. Når det gjelder class, viss du liker "close combat" så roll rogue/warr/pala, dette er nesten Bare Meledmg, der du står helt intil target, viss du liker avstand, roll mage/lock/hunter (dette blir velding mye løping menst du sloss) og om du ikke er sikker, roll shammy/druid/priest, disse kan gjøre stort set alt, (spesialt druid)
Anathema Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Nå har ikke jeg spilt WoW på lange tider, men la gå. Tubbytazz som sier du skal velge den rasen du synes er "tøffest" å se på, burde tenke igjen, med mindre noe har endret seg på denne fronten: Hver enkelt klasse har forskjellige "Racials". Disse kan være svært viktige for deg senere i spillet, (mtp guild) spessielt hvis man ser på Dwarf priest sin Fear Ward. Les litt om de forskjellige rasene du, så finner du nok en du liker
hazzie Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Velg Hunter - orc hunter. De er best. Jeg er orc hunter. Gooo hunter Dumme spørsmål får dumme svar
wizardos Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 (endret) Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar! (selvom dette spørsmålet er blitt stilt sånn ca 1000 ganger ) Endret 15. februar 2007 av wizardos
Mopmop Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Velg ettellerannet med en gang til du kommer til lvl 10, så vet du hva spillet går ut på. Et tips likevel: Skal du spille alene velg en klasse med healing. Det gjør livet så mye morsomere. Og velg klasse først, også finn den rasen som funker best til klassen. Og ikke velg gnome, de er små og iriterende. Det samme gjelder forsåvidt dverger. NE er homo og alle spiller det, men om du liker det så javel. Dessuten er det tull å spille human, vi er jo mennesker og dette er et fantasispill. Drit i shaman også, da får du så mye hets av folk fordi de er overpowered, og dessuten er druid et bedre alternativ da. Og dropp å spill prest, du får riktignok bli med i hvert eneste raid, men du er nødt til å heale hele tiden og det blir kjipt i lengden.
Speik Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Det med racials og slikt har ganske lite å si, men f.eks undead (WOTF) er uvurderlig i PVP, cannibalise også viss du bruker den rett har egentlig lite erfaring med andre classes, dwarf rogue er også bra (stoneform). Men alt i alt har ikke race så mye å si for hvor god du er er bare en bonus, så velg noe du liker. 7949713[/snapback] Det er ikke mulig å være dwarf rogue
Heart Break Kid Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 (endret) Det med racials og slikt har ganske lite å si, men f.eks undead (WOTF) er uvurderlig i PVP, cannibalise også viss du bruker den rett har egentlig lite erfaring med andre classes, dwarf rogue er også bra (stoneform). Men alt i alt har ikke race så mye å si for hvor god du er er bare en bonus, så velg noe du liker. 7949713[/snapback] Det er ikke mulig å være dwarf rogue 7956631[/snapback] Uhhhh, wrong. Endret 16. februar 2007 av Heart Break Kid
ahpadt Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Hvis du liker PVP anbefaler jeg undead priest.
Anathema Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Undead Rogue er også ganske snasent når det kommer til PvP, gjerne female. (Har flere ganger cappet flags i AB med 3-4 alliance stirrende på meg. Jeg var plasert slik at jeg var "bak" stammen på flagget.. dermed blir det veldig vanskelig å se en Female UD rogue pga de er så smale ;p)
Stoop kid Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Problemet fra mitt synspunkt er at det er grusomt kjedelig å levle en char opp til 60. Det minner heller ingen verdens ting om hvordan rollen din blir i PvP, raids når du når levelcapen. Det er derfor vanskelig å finne ut hva som passer for en. Jeg tror de fleste klassene har kvaliteter som fenger spillere. Man må sette seg litt inn i spillet, egenskapene til figuren og hva du kan gjøre med den før man finner ut om man har funnet hjertebarnet sitt. Da jeg prøvde noen av charsene til folk jeg kjenner virket de kjedelig i forhold til klassene jeg har levlet opp selv tidligere, men det kan være helt motsatt etter en stund. En ting du kan gjøre er kanskje å spille på testrealm i en lang periode med de to karakterene du er mest interessert i, og se om det var hva du var ute etter.
Laughing Madcap Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Lag Night Elf Rogue så har du det beste i hele spillet!!1!111!!
Heart Break Kid Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Lag Night Elf Rogue så har du det beste i hele spillet!!1!111!! 7957535[/snapback] Nei, not, never.
neoman Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 (endret) skal prøve og svare litt ordnetlig. tror jeg ville gått for mage-warlock klasser som er etterlengtet topper damage meteret alså det ville si att de gjør masse skade og derfor er nyttige i raid framfor andre klasser med mindre skade. du trenger også lite helbredelse av medspillere som disse 2 klassene siden du sjeldent får skade på deg. begge disse 2 klassene er regnet som veldig overpowreded alså sterkere en andre klasser. nå for tiden spillt oppdateres så ting kommer og går hehe. hybride klasser som shaman-paladin-druid virker nok veldig interessant i starten. men på lvl 70 blir du en ren healer noe som er kjempe kjedelig jeg synes i alle fall det har ett intrykk av att 90% syns det samme. om du ikke tar warlock-mage ville jeg prøve hunter-rogue. alle disse klassene er gode til å solo og lvler fortere en andre klasser som gjør mindre skade eller har mindre crowd control. ville også anbefale deg en horde rase. siden horde faksjonen har generelt veldig voksene spillere ikke så mye im liek the huntard1337pwner... ville uansett anbefale deg og gåfor en ren damage klasse alså rogue-warlock-hunter-rogue. da slipper du vanskelige og kjedelige gruppe oppgaver som healing-tanking. kos deg i kampene uten ansvar og konsentrer bare på og skad findene dine så mye som mulig. mage er nok første valget virker veldig svak fram til lvl 40 ca. men da begynner ting og gå oppover. som mage kan du lage vann og mat til deg selv å andre gruppe medlemmer. + att du får lett grupper. til instancer mage er nesten like etterlengtet som priest-warrior + att de kan ha det morsomt i instancer uten beinharde og kjedelige gruppe oppgaver. damage for the win . klassen som gjør aller mest damage i 5 manns grupper noe du kommer til og drive masse med fra 1-60 er nok mage imo. fantastisk klasse skulle gjerne hatt 70 mage-warlock selv framfor shaman -.- Endret 16. februar 2007 av neoman
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå