Gå til innhold

TES: Trenger du hjelp? Sjekk her


Anbefalte innlegg

Grunnen til at jeg tar iniativ til dette opplysningsemnet, er ganske enkel. Folk sliter mye med quests på Oblivion eller Morrowind, eller enda lengre tilbake i The Elder Scrolls-serien. For all del, det er lov. Jeg sliter jeg og. Meeeen istedenfor å lage et emne for hver minste lille quest eller ting du lurer på, hvorfor ikke sjekke denne siden? Hørt om Wikipedia? En side med mye info, riktig. The Unofficial Elder Scrolls Pages er de uoffisielle Elder Scrolls-sidene, altså sidene hvor.. omtrent alt står. Trenger du hjelp? Fasiten står på disse sidene. Sliter du med.. Fighter's Guild i Oblivion? Da trykker du på Oblivion på menyen til venstre, går videre til Quests og velger Fighter's Guild, deretter questen du står fast på. Nå som jeg har forklart dette ganske enkelt for dem som skulle ha problemer med å skjønne det, bør det ikke oppstå noen flere slike emner. Hvis du likevel skulle ha problemer med å skjønne noe, enten fordi du ikke skjønner engelsk, eller fordi guiden på UESP ikke er grundig nok; spør her. Dette emnet er åpent for alle spørsmål, quest related questions that is.

 

Håper noen kan få nytte av enten sida eller emnet. Og alle kan selvsagt svare her, men prøv å ikke post over et annet innlegg før noen har svart personen som spurte etter hjelp. Hjelp hverandre. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...