AnBa Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Jeg har da nettopp kjøpt opp et hus i Anvil for 5000 gull, og det viser seg at det er et ganske stort hus, om en ganske nedslitt. Nå, hvor får jeg tak i møblene til det huset? Jeg har vært på Harborside hos General Store, men det er ikkeno der, så hvor får jeg tak i det? Takk KristofferAG
AnBa Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Skrevet 14. februar 2007 Gjør questen som følger med huset. 7945128[/snapback] Questen har ikke oppdatert seg... Må jeg såve i huset for at det skal virke eller noe lignende?
krizkriz Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Gjør questen som følger med huset. 7945128[/snapback] Questen har ikke oppdatert seg... Må jeg såve i huset for at det skal virke eller noe lignende? 7945375[/snapback] Du må gå til "active quests" og trykk på den som følger med huset ditt, da vil denne bli aktiv og du kan gjøre questet
AnBa Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Skrevet 15. februar 2007 ... oog han må faktisk sove i huset. 7945604[/snapback] Aaaah, takk^^ Det funker nå =D
XplittR Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Elsker huset i Anvil. Spoiler: Ikke les med mindre du vet hva som skjer etter du har gjort questet som følger med huset! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ble dette spoiler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå