eyzo Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Har ikke spilt på en stund nå, så jeg tenkte jeg skulle ta meg en match. Men jeg kommer ikke inn på "online". Kommer bare at jeg skal sjekke internett tilkoblingen min! Som dere sikkert skjønner så har jeg internett!
Arang Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 Får du noen feilmeldinger? Se om du har den siste patchen, og sjekk brannmuren din.
VikinGz Skrevet 15. februar 2007 Skrevet 15. februar 2007 (endret) Jeg har samme problem også.. får besjed om å sjekke nett tilkoblinga mi... Men online ip i settings blir alltid 192.168.2.102 slik som lan ipen :@ og viss jeg trykker på exit knappen må jeg restarte maskina med svenskeknappen Endret 15. februar 2007 av VikinGz
VikinGz Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 bump... Både jeg og trådstarter trenger hjelp!
VikinGz Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Altså... er det ingen som aner noe om problemene her inne eller?
blomstkraft Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Har ikke spilt på en stund nå, så jeg tenkte jeg skulle ta meg en match. Men jeg kommer ikke inn på "online". Kommer bare at jeg skal sjekke internett tilkoblingen min! Som dere sikkert skjønner så har jeg internett! 7943501[/snapback] Akkurat samme problem her også
Rambodo Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 (endret) Jeg har samme problem også.. får besjed om å sjekke nett tilkoblinga mi... Men online ip i settings blir alltid 192.168.2.102 slik som lan ipen :@ og viss jeg trykker på exit knappen må jeg restarte maskina med svenskeknappen 7953558[/snapback] Dette er litt rasistisk! Skjerp deg Men over til topic: Sikker på at det fortsatt er servere som er i drift? Endret 20. februar 2007 av Rambodo
RRhoads Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Jeg har samme problem også.. får besjed om å sjekke nett tilkoblinga mi... Men online ip i settings blir alltid 192.168.2.102 slik som lan ipen :@ og viss jeg trykker på exit knappen må jeg restarte maskina med svenskeknappen 7953558[/snapback] Dette er litt rasistisk! Skjerp deg Men over til topic: Sikker på at det fortsatt er servere som er i drift? 7985221[/snapback] ja.. for de er jo samme rase som oss. svenskeknappen er jo et helt vanlig navn på den. Og det navnet er jo ikke mer 'rasistisk'(som du så fint sier det) enn alle svenskevitsene. Om posten var ironisk ment, er det fint å bruke smilies
VikinGz Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 JEG FIKK DET TIL Innstalerte det på nytt og brukte ea gamers sin update på autokjøren Viss dere vill kan dere legge meg til som venn StaMnes'N Har også det samme på zero hours Håper dere får det til også
blomstkraft Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 JEG FIKK DET TIL Innstalerte det på nytt og brukte ea gamers sin update på autokjøren Viss dere vill kan dere legge meg til som venn StaMnes'N Har også det samme på zero hours Håper dere får det til også 7986058[/snapback] Jeg kommer inn enkelte ganger, men de gangene jeg kommer inn, så spiller jeg helt alene Andre ganger kan jeg få beskje om å sjekke net tilkoblingen..
Gainwardseifer Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Jeg har samme problem også.. får besjed om å sjekke nett tilkoblinga mi... Men online ip i settings blir alltid 192.168.2.102 slik som lan ipen :@ og viss jeg trykker på exit knappen må jeg restarte maskina med svenskeknappen 7953558[/snapback] Dette er litt rasistisk! Skjerp deg Men over til topic: Sikker på at det fortsatt er servere som er i drift? 7985221[/snapback] Tror nokk at det er mer rasitisk for folk som sitter og sier "Forbanna *JAPSER* Og CG'ene sine" det er no mer rasistisk.. Føler meg litt fornerma når folk sier sånt
VikinGz Skrevet 22. februar 2007 Skrevet 22. februar 2007 Nå begynner tråden å gå litt for mye off topic her... Men til trådstarter og andre som har problemet. Slett spillet, sett i cden og innstaler på nytt... etter det bruker du update knappen i autokjøren av generals... Så starter du spillet, da innstaleres patchen og da når jeg gikk inn på mutliplayer funka det med en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå