Gå til innhold

Salg av egne bilder


Anbefalte innlegg

Her var det kommet mange flotte tilbakemeldinger ser jeg.

 

For å ta det ene først og andre etterpå. Gitt at dette er første gang jeg skal prøve på noe slikt,

Og i dette tilfellet blir det i sammenheng med IPMS Norge (International plastic modelers society) sitt "Stevne", som foregår på Olavsgård hotell utenfor Oslo nå i Mars måned. så har jeg fått ordnet meg med ett par bord og en stik kontakt til laptopen. Så jeg kan lage meg en liten "stand". Jeg har tenkt å få printet ut ca 20 bilder i A3 format og etter mye om og men vil disse ha en pris på 395 kr inkl ramme og 295 kr uten ramme. Det skulle være ganske fair tror jeg.

 

Jeg kommer også til å sørge for at jeg har ca 40 bilder i A4 format, De vil ligge på 199 uten ramme og 299 med ramme.

 

Hvis jeg skulle gå tom eller noen ha noen ønsker om bilder som er utsolgt vil jeg ta opp bestilling på dette og sende ut etterhvert som jeg får dem levert fra levrandør. Da kommer P&P + oppkravsgebyr i tillegg. Evt bare P&P ved forskuddsbetaling (sistnevnte er jeg ikke så glad i. Men kan aksepteres.

 

Pengene jeg får inn på dette prosjektet kommer tli å gå til utstyrsinnkjøp og invisteringer, (så jeg kan ha god samvittighet mht skatt og slikt).

 

Tror dette ser greit ut eller er jeg har jeg satt litt lav pris ?

(har aliert meg med en bekjent som jobber i fotobutikk)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...