Gå til innhold

OpenOffice 2.1 recovery problem


Vikdal

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg har nå sittet i flere timer og forsøkt å åpne et OO-calc dokument. Når OO prøver å åpne dette dokumentet så kommer det opp et sånt recovery bilde som sier at "følgende dokumenter vil bli gjennopprettet". Eneste problemet er at det ikke er noen dokumenter listet opp. OO starter derfor på nytt og samme greia skjer igjen. Testa hvertfall 20 ganger bare for å sjekke at det ikke var noe som hang igjen, men det fungerte ikke.

 

Jeg prøvde så å slette alle programdata filer under "dokuments and settings\programdata ...... Det hjalp heller ikke.

 

Prøvde så å avinstallere OO 2.0 og installere 2.1 istede, men akkurat det samme skjer. Eneste jeg får åpnet er tekstdokumenter (.odt).

 

Er det noen som har vært borti dette før og kan hjelpe meg?? Jeg skal holde et foredrag imorgen, og skulle gjerne ha redigert noen dokumenter litt.

 

Gi meg gjerne tips til filer som ligger skjult noen steder som jeg kan slette, for den recovery tingen må jo ligge lagret et sted siden den fortsatt er der etter reinstallasjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan nå legge til at om jeg har et dokument åpent (writer, siden det er eneste progget jeg kan bruke :no: ) og prøver å åpne et nytt ett, så avsluttes OO og starter recovery av det dokumentet jeg jobbet med.

 

Det er KUN writer dokumenter som jeg kan åpne, og ALLE ms dokumenter (.doc, .xls ...)

 

Om jeg forsøker å printe noe, skjer akkurat det samme :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...