Gå til innhold

Everybody Votes Channel! (Wii)


LucarioX

Anbefalte innlegg

Ble helt kvalm av denne kanalen jeg. For det første så må man ha en såkalt Mii som jeg hater og så må man høre på psycho musikk og så kan man vote på drittunge ting. Hund eller Katt, Fargen rød eller blå, Liker du pappa eller mamma osv.

7946950[/snapback]

Herre jemini, ro deg ned. Irriterer du deg over alle drittprogrammene som fins til PC også?

7949539[/snapback]

 

Det er jo overhodet ikke sammenlignbart da...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ble helt kvalm av denne kanalen jeg. For det første så må man ha en såkalt Mii som jeg hater og så må man høre på psycho musikk og så kan man vote på drittunge ting. Hund eller Katt, Fargen rød eller blå, Liker du pappa eller mamma osv.

7946950[/snapback]

Herre jemini, ro deg ned. Irriterer du deg over alle drittprogrammene som fins til PC også?

7949539[/snapback]

 

Det er jo overhodet ikke sammenlignbart da...

7949560[/snapback]

 

Nemlig...

Lenke til kommentar
Hvorfor kan ikke wii komme med brukbare channels da? Som f.eks. PC tilkobling, Media center, Musikk spiller osv osv osv osv. Neidda. Bare sånn barnslig søppel.

7950873[/snapback]

 

Fordi Wii ikke er en PC, det er en konsoll. Media center har vi flere utgaver av til Wii om du er interesret, men de er vel neppe godt nok for deg. Musikk spiller har du i Photo channel, og kan og brukes i spill. Media center løsningen har og MP3 spiller i seg.

Lenke til kommentar
Fordi vi liker de barnslige kanalene? Det anser jeg som en mulighet.

 

edit: jeg har ikke koblet 360 til pc, hvorfor i all verden skulle jeg ha lyst til å koble wii til pc?

7950884[/snapback]

 

Oki. Have fun med teletubbies kanalene da :) Tipper du koser deg med å velge mellom eple eller bannan, hund eller katt. GUD så kjekk kanal.

 

Hvorfor koblet du ikke xbox360 til pc? Da får du utrolig mye mer for penga. m-e-d-i-a-c-e-n-t-e-r.

 

wii på pc. tja... hvorfor det? Tenk godt etter så finner du på noe skjønner du ;)

Lenke til kommentar

Oki. Have fun med teletubbies kanalene da :) Tipper du koser deg med å velge mellom eple eller bannan, hund eller katt. GUD så kjekk kanal.

 

Jeg skal gjøre det :) Så får du fyre opp linux nå til det værste astma anfallet gir seg.

 

Hvorfor koblet du ikke xbox360 til pc? Da får du utrolig mye mer for penga. m-e-d-i-a-c-e-n-t-e-r.

 

S-p-i-l-l-k-o-n-s-o-l-l.

 

wii på pc. tja... hvorfor det? Tenk godt etter så finner du på noe skjønner du ;)

 

Nei, jeg ser ingen grunner til det. Beklager. Mulig jeg ikke er nerd nok.

Lenke til kommentar

Ah hvor voksen man er når man kommer med slike utsagn som "Oki. Have fun med teletubbies kanalene da". Er like kult som "X360 er for ekte mannfolk" utsagnet som florerte rundt.

 

ha det morsomt med wannabe grownup systemet ditt, så skal vi tøffinger som tør være litt barnslig innimellom kose oss med teletubbies ;)

Lenke til kommentar
Oki. Have fun med teletubbies kanalene da :) Tipper du koser deg med å velge mellom eple eller bannan, hund eller katt. GUD så kjekk kanal.

 

Jeg skal gjøre det :) Så får du fyre opp linux nå til det værste astma anfallet gir seg.

 

Hvorfor koblet du ikke xbox360 til pc? Da får du utrolig mye mer for penga. m-e-d-i-a-c-e-n-t-e-r.

 

S-p-i-l-l-k-o-n-s-o-l-l.

 

wii på pc. tja... hvorfor det? Tenk godt etter så finner du på noe skjønner du ;)

 

Nei, jeg ser ingen grunner til det. Beklager. Mulig jeg ikke er nerd nok.

7951055[/snapback]

 

Herregud. xbox360 er jo laget for M-E-D-I-A i tillegg. Derfor så mange vil ha den. Du må ikke henge deg opp i ordet vettu. Finnes muligheter. Men du er vel kanskje en sånn som ikke bryr deg om muligheter? En spillkonsoll er en spillkonsoll - aldri spille av en mp3 på en spillkonsoll. Sånn du tenker?

 

Samme med wii. Den har trådløst nett som kan kobles til pc. Den har minnekortleser, superduper controllere, innebygget opera nettleser. Sier du fremdeles SPILLEkonsoll eller skal du begynne å si konsoll snart kanskje? ;)

Lenke til kommentar

Nei jeg holder meg til å si spillkonsoll jeg altså. Derfor jeg kjøper disse greiene. For å spille på dem. Jeg har verken lyst eller tid til å fjase med dem utover det. Trenger ikke koble sammen alle maskinene mine sammen for å drikke litt (evt. mye) øl og ha en hyggelig runde golf.

Lenke til kommentar
Nei jeg holder meg til å si spillkonsoll jeg altså. Derfor jeg kjøper disse greiene. For å spille på dem. Jeg har verken lyst eller tid til å fjase med dem utover det. Trenger ikke koble sammen alle maskinene mine sammen for å drikke litt (evt. mye) øl og ha en hyggelig runde golf.

7951148[/snapback]

 

Oki men da er vi enige. DU bruker din boks KUN til spill og ingenting annet.

 

Jeg bruker min boks til alt den er verdt.

 

ferdig diskutert ;)

Lenke til kommentar

Denne kanalen er og blir noe dritt til nå, ferdig! er vel ingen som er uenig i det vel. Derimot kan det bli bra om spørsmålene flytter appellen til over 5 år, og vi får noen spørsmål som faktisk er interesante.

 

Do you smoke cigarettes?

 

Yes or No

 

-er for eksempel et spørsmål jeg kunne tenke meg å se svaret på, spennende å se hvor mange som faktisk røyker der ute. Men igjen så spørs det jo hvor representativt resultatet blir, da majoriteten av folk som gidder å bruke denne kanalen etter de jævlige introspørsmålene, er barn i alderen 6-12 år.

 

 

See the problem?

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar
Denne kanalen er og blir noe dritt til nå, ferdig! er vel ingen som er uenig i det vel.

7952257[/snapback]

 

Pick me, pick me! Hehe. Tror ikke vi får se spørsmål av typen "svelger kjerringa di" osv nei. Selv om det sikkert flommer over (ha ha) av slike forslag @ ninty HQ akkurat nå.

Endret av freke
Lenke til kommentar

Kanalen er noe dritt atm, men det som er så totalt feil er at så snart Nintendo kommer med noe nytt (gjelder egentlig de andre og men dette er en Wii tråd så de er irrelevant) så høyer det at den er noe dritt. Ikke noe at den kan komme seg, nei den er noe dritt, end of story, blir ikke bra, er ikke bra og blir å dø som noe dritt.

 

Ingen som er villig til å gi den litt tid?

Lenke til kommentar
Ingen som er villig til å gi den litt tid?

7952446[/snapback]

Selvsagt, men hvorfor forhaste seg med en utgivelse som tydeligvis får folk til å reagere på denne måten? Det har de forresten all grunn til; lite skinner gjennom som nyttig, og langt fra noe en ønsker å sløse bort tid på, slik kanalen fremstår for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Ah hvor voksen man er når man kommer med slike utsagn som "Oki. Have fun med teletubbies kanalene da". Er like kult som "X360 er for ekte mannfolk" utsagnet som florerte rundt.

 

ha det morsomt med wannabe grownup systemet ditt, så skal vi tøffinger som tør være litt barnslig innimellom kose oss med teletubbies ;)

7951074[/snapback]

 

Tøffinger med tv skjerm i magen ja. :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...