mau5trap Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 (endret) Kjøpte oblivion i dag. Satte inn CDen og begynte å instalere. Fant fort ut at jeg hadde begynt å instalere i feil mappe, slik at alle spillfilene ble lagt rett i spill mappen min. Jeg avbrøt instalasjonen, slettet filene, og startet opp på nytt. Prøvde å trykke på CDen, men da startet den opp akuratt som jeg hadde instalert spillet. Gikk ikke å trykke "uninstall" siden jeg hadde slettet filene manuelt. Jeg åpnet cden, gikk inn å trykket på "Setupp" manuelt. Instaleringen startet, men det instalerte ikke. gikk inn på "HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion" og slettet oblivion mappen. Når jeg da autokjørte CDen begynte den å instalere, men den instalerer rett og slett ikke, den bare står fast på starten... Noen som vet hva jeg må gjøre? edit: do'h, gikk inn på mine dokumenter, og der fant jeg en mappe som het "my games" og som hadde undermappen "oblivion". Slettet den, og nå ser det ut som at alt fungerer Endret 13. februar 2007 av Tubbytazz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå