Gå til innhold

Command and Conquer 3, system krav


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei hei, noen som kjenner til et estimert system krav for Command and Conquer 3? spillet virkker legendarisk bra!

7934075[/snapback]

 

 

Krever nok en god del mer enn man tror, særlig for de store kampene og online. Må nok fort belage deg med sikkert 1-2 GB ram og Prosessor av nyere type og ikke for gammelt skjermkort dersom du skal ha full nytelse av det.

 

Ellers kan man sikkert skvise det inn på en eldre PC, slik som min, hvis man takler hakkingen :p

Lenke til kommentar

Njaaa skeptisk..

Hvis man skal se på hva EA faktisk har gjort med sine strategispill i dette årtusenet så er det jo ikke særlig oppløftende.

Trenden er halvgode spill som kan kjøres på low-end maskiner, men selv med det mest badass Alienware har å tilby, kjøres spillene ALDRI flytende over netverk. Fordi nettverkskodene er helt usannsynlig elendig.

True story på Tib Sun, RA2 og Generals.. hvorfor skulle dette bli annerledes ?

Der er jo ingen hemmelighet at EA Games lever av å produsere useriøse niche-spill som selger stort den første måneden for så bli glemt og forsømt (med tanke på patching).

Nei.. jeg personlig har gitt opp og boycott'a EA Games.

Lenke til kommentar

Ifølge playone.se vil minimumskravene være:

 

• OS: Microsoft Windows XP/Vista

• DirectX: 9.0 (XP) 10.0 (Vista)

• CPU modell: Intel Pentium 4, AMD Athlon 64

• CPU MHz: 1.8 GHz (AMD 64: 3000+)

• GFX: n/a

• GFX RAM: 256 MB

• RAM: 1 GB

• HDD: n/a

• DVD: 8x lesehastighet

• Netttverk (LAN): TCP/IP

• Lydkort

• Tastatur og mus

• Kompatibelt tillbehør: Zboard tastatur, headset

 

Resten gjenstår å se.. :roll:

 

EDIT:

Men syntes ikke prosessorkravet var all verden? :ermm: AMD 64-bit 3000+ (1,8GHz) er jo en middels dårlig last-generation prosessor?

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar

hei hei, takker for svarene, mitt inntryk har også verdt at EA sattser et litt bredere spekter på maskinene for produktene sine.

 

vel vel får vel bare teste demoen når fileplanet slipper den ut, angrer ikke et sekund på de 40 euroene eller noe ett års abonomang kosta meg der i høst ^^

Lenke til kommentar
Ikke så store krav kan jeg tenke meg da jeg ser ingen forskjell mellom dette og C&C Generals. Akkurat samme grafikken.

7953915[/snapback]

 

 

C&C 3 har langt bedre grafikk en Generals. Mener jeg så et sted at systemkravene var litt lavere enn de som står listet opp ovenfor.. 512 RAM og 128 MB GPU osv.

Lenke til kommentar
Ifølge playone.se vil minimumskravene være:

 

• OS: Microsoft Windows XP/Vista

• DirectX: 9.0 (XP) 10.0 (Vista)

• CPU modell: Intel Pentium 4, AMD Athlon 64

• CPU MHz: 1.8 GHz (AMD 64: 3000+)

• GFX: n/a

• GFX RAM: 256 MB

• RAM: 1 GB

• HDD: n/a

• DVD: 8x lesehastighet

• Netttverk (LAN): TCP/IP

• Lydkort

• Tastatur og mus

• Kompatibelt tillbehør: Zboard tastatur, headset

 

Resten gjenstår å se..  :roll:

 

EDIT:

Men syntes ikke prosessorkravet var all verden?  :ermm: AMD 64-bit 3000+ (1,8GHz) er jo en middels dårlig last-generation prosessor?

7948691[/snapback]

 

Som presissert over så er jo dette MINIMUMSKRAVA ... altså, jeg hadde nok ikke villet spille spillet på det oppsettet der om det ikke var strengt nødvendig. Alstå, det FUNKER på et AMD 64 3000+ :D

Lenke til kommentar
Ikke så store krav kan jeg tenke meg da jeg ser ingen forskjell mellom dette og C&C Generals. Akkurat samme grafikken.

7953915[/snapback]

 

Den var så langt ute på jordet at den ikke kan gå forbi usett. C&C3 har fått ny grafikkmotor, som skal dra full støtte av alt den døde bilen DirectX 9 kan prestere. Fra hva jeg har sett av "tech-demoer" sålangt ser det virkelig imponerende ut. Så nei, Generals har på langt nær lik grafikk som C&C3 har/får.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...